loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

محصولات جدید استاد رحیمپور ازغدی در نمایشگاه کتاب

موسسه طرحی برای فردا با رونمایی از دو بسته صوتی و تصویری و بازنشر سه کتاب در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران شرکت کرده است.

کتاب «محمد (ص) پیامبری برای همیشه» که شامل 4 گفتار پیرامون سیره نبی اکرم صل الله علیه و آله و بررسی مبانی پیامبری و خاتمیت است در این نوبت به چاپ سیزدهم رسیده است. کتاب «علی (ع) و شهر بی‌آرمان» نیز در بر گیرنده 4 گفتگو پیرامون سیره امیرالمومنین علیه السلام بوده که به نوبت انتشار چهاردهم رسیده است. نشرح طرح فردا اضافه بر این دو نوشتار، کتاب «از انجمن پیروان قرآن تا انجمن حجتیه» را به انتشار سوم رسانده است.

در کنار بازنشر آثار نوشتاری، بسته صوتی «طرحی برای فردا 18» که شامل بیش از 100 گفتار استاد حسن رحیم‌پور (ازغدی) در سال نود بوده، ارائه شده است.

بسته تصویری «بیداری اسلامی، رستاخیز جهانی» که شامل بیش از 10 گفتار پیرامون انقلاب‌های منطقه و اعتراض مستضعفان در اروپا و امریکا بوده، در این نمایشگاه ارائه شده است. شماری از گفتارهای این بسته تصویری به شرح زیر‌ است:
«عصر انقلاب‌ها؛ چه باید کرد؟» گفتاری است در اولین گفتگوی ایرانی- مصری پس از انقلاب مصر که در تهران برگزار شده است.

«بیداری اسلامی، رستاخیز جهانی؛ انقلاب ملت‌ها علیه سرمایه‌داری لیبرال» شامل دو گفتار است که فروردین نود در اکوادر آمریکای لاتین ایراد شده است.
«امر به معروف جهانی، نهی از منکر جهانی» گفتاری است که در نشست دانشجویی دفاع از جنبش‌های بیداری اسلامی طرح گردیده است.

انتشارات طرح فردا وابسته به موسسه طرحی برای فردا در راهرو 22 غرفه شماره 20 مشتاقانه منتظر شماست. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09159130168 تماس بگیرید.

گفتنی است تمام محصولات مکتوب، صوتی و تصویری موسسه طرح فردا در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهی است.

یکشنبه 17 اردیبهشت 1391
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط