loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار «نظریه بیداری اسلامی» به 4 زبان

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای | موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای

کتاب «نظریه بیداری اسلامی: بر اساس اندیشه سیاسی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)» نوشته موسی نجفی، به چهار زبان فارسی، عربی، انگلیسی و فرانسه در یک مجلد منتشر شد. «نظریه بیداری اسلامی» برگرفته از بیانات و آثار آیت‌الله خامنه‌ای است.

مقام معظم رهبری در سه مقطع سال‌های دهه‌های 40 و 50 تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، در سی سال گذشته، یعنی سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و دو سال اخیر، بعد از جنبش‌های اسلامی و خیزش بیداری اسلامی به مقوله بیداری اسلامی پرداخته‌اند.

استنباط نویسنده کتاب «نظریه بیداری اسلامی» از مجموعه افکار مقام معظم رهبری در ذیل عناوین «وجه اهمیت و بیان موضوع بیداری اسلامی»، «تاریخچه ‌بیداری اسلامی»، «منظومه مفهومی بیداری اسلامی»، «ماهیت بیداری اسلامی»، «آسیب‌شناسی بیداری اسلامی»، «راه‌کار‌ها و چشم‌انداز بیداری اسلامی» تدوین شده است.

کتاب «نظریه بیداری اسلامی: بر اساس اندیشه سیاسی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)» در قطع رقعی کوچک و 79 صفحه با شمارگان 2 هزار نسخه و بهای 30 هزار ریال از سوی انتشارات نهضت نرم‌افزاری (وابسته به انتشارات انقلاب اسلامی) منتشر شده است.

همایش یک روزه «نظریه بیداری اسلامی در اندیشه سیاسی حضرت امام خمینی رحمة‌الله و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای» به همت دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، 24 اردیبهشت در تهران برگزار شد.

کتاب «یازده گفتار پیرامون بیداری اسلامی» شامل بیانات مقام معظم رهبری درباره موضوع بیداری اسلامی به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با نزدیک شدن به زمان برگزاری همایش «نظریه بیداری اسلامی از منظر حضرت امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)»، کتاب «یازده گفتار پیرامون بیداری اسلامی» برگرفته از بیانات رهبر معظّم انقلاب‌ اسلامی حضرت آیت الله العظمی‌خامنه‌ای منتشر شد.

این کتاب که به همت دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای منتشر شده است شامل 11 گفتار از بیانات معظّم له در سال‌های گذشته است که موضوع اصلی و مشترک آنها ریشه‌ها، زمینه‌ها، علل و تحلیل جریان اصیل بیداری اسلامی در جهان اسلام است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به نشانی پست الکترونیک book@khamenei.ir پیام ارسال کنند.

سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط