loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آخرین کتابهای موسسه و انتشارات کتاب فردا

نویسندگان مرتبط : محمدمهدی بهداروند

چهار شماره از مجموعه کتاب های فرهنگ پایداری تألیفی از استاد حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد مهدی بهداروند در زمستان سال 1390 منتشر گردید.

مجموعه فرهنگ پایداری در چهار جلد با نام های "ایستگاه آسمان" ، "تاکوچه های آسمان" " شب های بی ستاره" و " دستاوردهای فرهنگی دفاع مقدس و آفت های تهدید کننده آن" به شرح ذیل به چاپ رسیده است.

1) کتاب دستاوردهای فرهنگی دفاع مقدس با دقت و تاملی نوین در آثار و برکات جنگ و دفاع مقدس، آفات تهدید کننده آن را ارزیابی می نماید. این کتاب در سه سطح توسعه، کلان و خرد به بررسی دستاوردهای فرهنگی دفاع مقدس پرداخته است.

در معرفی این کتاب این چنین آمده است: " جنگ تحمیلی و دفاع مقدس با تمام فراز و نشیب هایش پس از هشت سال عاقبت با پذیرش قطع نامه 598 به پایان رسید. از میان این دوران دشوار، فرهنگی سر بر آورد که مولفه های اساسی آن را در پیام ها و سخنرانی های حضرت امام می یابیم. فرهنگی که به تعبیر امام خمینی، ریشه های انقلاب اسلامی، فتح فلسطین در آینده و شکسته شدن ابهت ابر قدرتها در آن نهفته بود. اما این درخت تازه سر بر آورده ناگهان خود را با جام زهر آلود قبول قطع نامه و سودای توسعه مواجه دید.

برای همین باید امروز دوباره به پیام های پر از درد امام خمینی در سال آخر عمر شریفش رجوع کنیم و بپرسیم که ما مروز با آن درخت چه سر و کاری داریم؟ آیا ریشها و شاخه ها و میوه های این درخت را می شناسیم؟ و آیا نکند که بر این درخت آفتی نشسته باشد؟"

این کتاب در قطعه رقعی در 345 صفحه به قیمت 87000 ریال به همت انتشارات کتاب فردا منتشر گردیده است.

2) کتاب ایستگاه آسمان مجموعه ای از خاطرات سرلشکر پاسدار سید رحیم صفوی می باشد که به قلم استاد محمد مهدی بهداروند تهیه و تدوین گردیده است.

سرتیپ اسدی در مقدمه این کتاب نوشته است: " حکایت این کتاب، حکایت کسانی است که قبل از انقلاب اسلامی، با امام خمینی(ره) محشور بوده و چون پروانه گرد شمع وجود او می چرخیده است. هر چه را که آقای صفوی در دل داشت، بنده در یک جا جمع کردم، ولی برای این که بتوانم سیری منطقی را به کار بندم، جابه جاهایی در مطالب انجام دادم."

استاد بهداروند در خصوص این کتاب می نویسد: مجموعه ای که در مقابل شما قرار دارد، حاصل جلسات بحث و بررسی سردار صفوی پیرامون تاریخچه و مقاطع دفاع مقدس است، که پس از بازنگری با ویرایش جدید و مستندات تاریخی بازنویسی شده است.

این کتاب در قطعه رقعی در 340 صفحه به قیمت 86000 ریال به همت انتشارات کتاب فردا منتشر گردیده است.

3) کتاب تا کوچه های آسمان مجموعه ای از خاطرات شهید صیاد شیرازی می باشد که به قلم استاد محمد مهدی بهداروند تهیه و تدوین گردیده است.

غلامعلی رشید در مقدمه این کتاب این گونه می آورد: " مهمترین ویژگی شهید (صیاد)، در اجرای اوامر امام را می توان تلاش وی برای وحدت بخشی بین نیروهای سپاه و ارتش و بسیج بدانیم. روزی در جلسه ای، در محضر امام که فرماندهان عملیات سپاه و ارتش حضور داشتند، حضرت امام خمینی دستان سردار رضایی و سپهبد صیاد شیرازی را در دست یکدیگر گذاشت و به آنها گفت: با وحدت عمل کنید."

این کتاب در قطعه رقعی در 165 صفحه به قیمت 42000 ریال به همت انتشارات کتاب فردا منتشر گردیده است.

4) کتاب شب بی ستاره مجموعه ای از خاطرات سردار علی فضلی می باشد که به قلم استاد محمد مهدی بهداروند تهیه و تدوین گردیده است.

این کتاب پس از ثبت و ضبط خاطرات صوتی سردار فضلی، ضمن تدوین ، تحقیق و بازآفرینی برخی از خاطرات این سردار رشید منتشر گردیده است.

محمد مهدی بهداروند در ابتدای این کتاب این گونه آورده است: مجموعه حاضر در جست و جوی حقیقت بوده و برآن است تا آنچه را یافته و دیده است، بدون کم وکاستی، گزارش دهد.

سردار علی فضلی در مقدمه این کتاب نوشته است: " پس از پایان جنگ و در طول این سال ها، همواره آرزو داشتم تا وقت فراخی پیدا کنم و حوادث دوران دفاع مقدس را باآرامش، خط به خط بنویسم تا در تاریخ ثبت شود؛ ولی افسوس که تا امروز چنین توفیقی نصیب من نشده بود. اکنون که محقق محترم قدم به این میدان عظیم نهاده و به تبیین تاریخ دفاع مقدس مشغول شده، بنده از تحقق بخشی از آرزوهایم به دست ایشان، بسیار خوشحالم."

این کتاب در قطعه رقعی در 170 صفحه به قیمت 44000 ریال به همت انتشارات کتاب فردا منتشر گردیده است.

علاقه مندان به کتب معرفی شده فرهنگ پایداری می توانند از فروشگاه موسسه کتاب فردا یا سایت پاتوق کتاب تهیه نمایند.

دوشنبه 1 خرداد 1391
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

نورالله رباتی

ببا سلام و احترام به استحضار می رساند: کتاب قرآن و فیزیک در 222 صفحه با31عنوان موضوعات و اعجاز و نکات و مطالبی دیگر در 1000 جلد منتشر شد، در صورت تمایل به همکاری در پخش تعدادی از آنها، آمادگی خود را با توافق وعقد قرارداد اعلام می نماید

شرح عناوین مطرح شده در کتاب:
جهان بینی ،انواع جهان بینی ،پیدایش جهان ،آفرینش زمین ،مدل جهان ،ابعاد فضا، تئوری نسبیت انیشتین ،زمان ،انبساط جهان ،اهمیت شب، سیاهچاله (ستاره تاریک)، راه های فضایی، قانون دوم ترمودینامیک، مرگ خورشید، مرگ کهکشان، بازسازی جهان، تئوری کوانتم، اهداف خلقت از منظر قرآن کریم چیست؟،اصطلاح یین ـ ینگ، علت و معلول، ذرات بنیادی ،آهن در قرآن حکیم، آکوستیک یا علم صدا، تشدید ارتعاشات،اجزاء نگری و کل گرایی، شتاب ثقل (جی) و سرعت گریز، تنظیم خلقت همه چیز، حیات، نیروی حیات،حیات فرا زمینی، تماس، علم و دین.
تلفن همراه 09017028338

26 تیر 1393

سلام. لطف کنید یک نسخه از این کتاب را برای ما ارسال کنید. در صورت تایید کتاب توسط مجموعه پاتوق کتاب فردا، کتاب شما روی سایت قرار گرفته و برای عقد قرارداد و همکاری در پخش هم اقدامات بعدی انجام می شود.

اخبار مرتبط
محصولات مرتبط