loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تازه های کتاب «نیستان»؛ پنج کتاب تازه دینی

مظفر شجاعی، مدیر انتشارات «کتاب نیستان» در گفت‌و گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) با اعلام این خبر اظهار کرد: «کمی دیرتر» کتابی در حوزه ادبیات داستانی و رمان است که رویکردی دینی دارد و به موضوع «انتظار» می‌پردازد.

وی افزود: این کتاب در آخرین ماه سال گذشته منتشر شد اما با استقبال مردم از این نوشتار پس از دو هفته به چاپ دوم رسید که با بهای 78000 ریال عرضه می‌شود.

وی از کتاب «قدیس» نوشته ابراهیم حسن‌بیگی به‌عنوان رمان دیگری یاد کرد که رویکردی دینی دارد و درباره آن گفت: راوی کتاب قدیس، یک کشیش مسیحی است که جست‌وجوهایش برای یافتن نسخه‌های قدیمی، او را به اسنادی درباره حضرت علی‌(ع) می‌رساند. این کتاب با بهای 72000 ریال عرضه خواهد شد.

مدیر انتشارات «کتاب نیستان» افزود: مجموعه 5 جلدی آثار سیدمجتبی حسینی نیز اثر دیگری است که با بهای 55000 ریال عرضه می‌شود.

وی کتاب «مانند باران گریست» با ترجمه حسین درگاهی را اثر فاخری در حوزه دین عنوان کرد که برای نخستین بار در غرفه این نمایشگاه دیده خواهد شد و افزود: این کتاب، ترجمه مقتل محدث قمی با عنوان «دمع‌السجوم» است که مترجم به قلم خود در مقدمه به معرفی محدث قمی و مقام امام حسین(ع) پرداخته است. این نوشتار به بهای 50000 ریال عرضه خواهد شد.

مدیر انتشارات «کتاب نیستان» آخرین کتاب تازه حوزه دین این انتشارات را «ترجمه شرح نهج‌البلاغه ابن حدید» عنوان کرد و گفت: این کتاب در 20 جلد تالیف شده است اما در نمایشگاه کتاب هشت جلد آن به قلم دکتر غلامحسین لایقی ارایه خواهند شد.

غالب آثار کتاب نیستان در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

جمعه 19 خرداد 1391
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط