loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار «باید رفت»؛ مجموعه مقالات محمدرضا زائری

نویسندگان مرتبط : محمدرضا زائری

کتاب"باید رفت" مجموعه مقالاتی به قلم حجت الاسلام محمدرضا زائری که پیشتر در هفته نامه پنجره منتشر شده بود از سوی نشر آرما در سال 90 منتشر شده است.

این کتاب مجموعه‏ای از مقالات و یادداشتهای نویسنده است که خود روزنامه نگار و از اهالی مطبوعات است وبه دلیل سکونت در لبنان و ارتباط با فضای جدید و متفاوت، دغدغه‎ای تازه و نو داشته است.

به سوی فرهنگ‏سازی برای زندگی و جامعه دینی، به پرورش مسلمان بین المللی بیندیشیم، اسلام گرافیکی، امام موسی صدر؛ زبان بین المللی اسلام، این قند پارسی که به هیچ جا نمی‎رود!، تنفس مصنوعی درآخرین دقایق!، شنوندگان عزیز، صدای ما را ... نمی‎شنوید! ذلک فضل الله ...، خون خدا در رگ جامعه، آداب ادب، سیاست فرهنگی ما در جهان عرب،از"روح الله" تا فضل الله" تفاوتهای بنیادین سخت ستیز و نرم ستیز در عصر ایمان، سرگرمی جدی است ... باید باور کنیم! یک شب آتش در "نیستان" ....هم فتاد! فیلم سینمایی 313، تعدادی از مقالات منتشر شده در این کتاب است.

فرهنگ عاشورایی؛ نگاهی گذرا به سبک زندگی دینی در ایام محرم، فلسطین کوچک نیست! دیوار کوتاه مداحی، روحانی با نشاط، مسجد با نشاط،آن یکی نحوی به کشتی درنشست ... ، من فحش می‎دهم، پس هستم! روحانیان و شناخت مخاطب، عکسها سخن می‎گویند، ارکان انقلاب را حفظ کنید، آینه فرهنگ پرافتخار ایران اسلامی کدام است؟ خیر سرمان منتظر آقاییم! تجربه منحصر به فرد تاریخ معاصر؛ شخصیت امام خمینی(ره) از دیدگاه محمد حسنین هیکل از دیگر مقالات مندرج در این کتاب هستند.

زائری در این کتاب خواسته است پیام ارزشمند و مهم فرهنگ و تمدن عظیم اسلامی ایران را به زبانها و لهجه‌های گوناگون بیان کند و برای تقابل با چالشها و پرسشهای متنوع و تازه می‌کوشد. اینکه می‎گوید نمی‎توان نشست و نمی‎توان برای سستی و تنبلی بهانه تراشید، نمی‎توان ترس از اقدام را توجیه کرد. باید رفت میان خون و ازپای فتاده و مردانه...باید رفت و چگونه رفتن را باید از راه پرسید.

این کتاب برای نوبت اول در 180 صفحه ازسوی انتشارات آرما درسال 90 با قیمت 4500 تومان منتشر شده است.

این کتاب و بقیه آثار این نویسنده در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب عرضه می شود:
•حجاب بی حجابی
•پدر، پسر، روح القدس: تجلی عشق علوی و شور حسینی در آثار شاعران و نویسندگان مسیحی
•کتاب مقدس: تجلی دلبستگی نویسندگان و شاعران مسیحی به قرآن کریم و رسول گرامی اسلام

چهارشنبه 24 خرداد 1391
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط