loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«مریم (س) شاهکار آفرینش» به زودی منتشر میشود

انتشارات مرتبط : امیرکبیر

نویسندگان مرتبط : مرضیه محمدزاده

کتاب «مریم (س) شاهکار آفرینش» نوشته مرضیه محمدزاده و بتول حاجی غفاری به زودی توسط انتشارات امیرکبیر منتشر و راهی بازار نشر می‌شود.

دوشنبه 9 بهمن 1402

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «مریم (س) شاهکار آفرینش» نوشته مرضیه محمدزاده و بتول حاجی غفاری به‌زودی توسط انتشارات امیرکبیر منتشر و روانه بازار نشر می‌شود.

مرضیه محمدزاده استاد دانشگاه مذاهب اسلامی و از نویسندگان دایرةالمعارف تشیع و دانشنامه جهان اسلام است که تاکنون کتاب‌های مختلفی در حوزه دین در انتشارات امیرکبیر به چاپ رسانده است.

محمدزاده در این‌کتاب تلاش کرده، جایگاه حضرت مریم (س) را بر اساس کتب آسمانی قرآن و انجیل بررسی کند و حقایق روشن نشده درباره این بانوی بزرگوار و شأن و منزلتش را در روایتی بدون تعصب شرح دهد.

«مریم (س) شاهکار آفرینش» در بخش اول سرگذشت، خصوصیات، ویژگی‌ها و وفات حضرت مریم (س) را از منظر قرآن بررسی می‌کند و در بخش دوم، در شش فصل به بررسی شخصیت، جایگاه، ارتباط با حضرت مسیح (ع) و وفات این بانو در کتاب مقدس انجیل و از دیدگاه علمای مسیحیت می‌پردازد.

کتاب مریم (س) شاهکار آفرینش نوشته مرضیه محمدزاده و بتول حاجی غفاری با 165 صفحه به زودی توسط نشر امیرکبیر منتشر و عرضه می‌شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط