loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سایه روشن حیات سیاسی آیت الله خویی

انتشارات مرتبط : موسسه مطالعات و پژوهشهای سیاسی

نویسندگان مرتبط : سید محسن طباطبایی فر

یکشنبه 22 بهمن 1402

 در مورد آیت الله خویی حرف و حدیث بسیار است. مخصوصا مشی سیاسی ایشان که بسیار مورد توجه و گفتگو طیف انقلابی حوزه بوده و هست.

  • سایه روشن حیات سیاسی آیت الله خویی، یکی از بهترین کتابهای حوزه جریان شناسی برشمرده میشود که به قلم دکتر سید محسن طباطبایی فر از پژوهشگران نمونه این عرصه، نگاشته شده است.
    • این کتاب علاوه بر موضوع مشی سیاسی مرحوم خویی، به تفصیل  وضعیت سیاسی عراق را نیز تشریح کرده است.چرا که تا از بستر اتفاقات میدان عراق مطلع نباشیم، قضاوت هایمان از سلوک و کنشگری سیاسی افراد ناقص و پرخطا خواهد بود.
  • کتاب حاضر دارای دو امتیاز ویژه است :
  1. تتبع تاریخی گسترده پیرامون مساله اصلی کتاب و بازتاب دقیق و مناسب گزاره ها و فکت ها در کتاب، که باعث شده مخاطب با روایت های مختلف بصورت مستقیم روبرو شود.
  2. تحلیل های مناسب که بعد از بیان روایت های تاریخی ارائه می‌دهند. مولف در کنار تحلیل ها، روش چگونه به جمع بندی رسیدن را نیز برای مخاطب تشریح و تبیین کرده است.  

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط