loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«شرح اسم» و «مفاتیح الحیات» همچنان در صدر انتخاب کتاب‌خوانان

نویسندگان مرتبط : عبدالله جوادی آملی | سید علی خامنه ای

پنجشنبه 6 مهر 1391

خبرگزاری فارس: دو کتاب «شرح اسم» و «مفاتیح الحیات» در هفته پایانی شهریور دو انتخاب اول شهروندان برای خرید و مطالعه بوده است.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات فارس، لیست پرفروش‌ترین‌های کتاب‌های هفته پایانی شهریور از سوی «سام» اعلام شد.

در لیست پرفروش‌ترین آثار فرهنگی هفته گذشته در بخش کتاب‌های تاریخ زندگانی کتاب «شرح اسم» زندگی‌نامه خواندنی رهبر معظم انقلاب از تولد تا 1357 با شرح ناگفته‌هایی از زندگی شخصی و خانوادگی در کنار بیان برخی مسائل مربوط به مبارزات انقلابی همراه با عکس‌ها و اسناد منتشر نشده، در صدر لیست پرفروش‌ها قرار دارد.

در بخش کتاب‌های دینی کتاب «مفاتیح الحیات» آیت‌الله جوادی آملی که در 5 ماه به چاپ پنجاه و هشتم رسیده نیز در هفته گذشته همچنان مخاطبان خود را حفظ کرده و در رتبه دوم قرار دارد.

در بخش رمان و ادبیات نیز کتاب «شوهر عزیز من» نوشته فریبا کلهر که به تازگی به چاپ سوم رسیده است یکی از پر فروش‌ترین‌ کتاب‌های بخش ادبیات بود. 

در بخش کتب آموزشی و کاربردی برای والدین نیز کتاب‌های «راهنمای ورود به دبستان» و کتاب «سلام کلاس اولی‌ها» که از سوی نشر امرود و نیستان منتشر شده‌اند در فهرست پر فروش‌ها  قرار داشتند. 

در فهرست کتاب‌های تاریخی نیز کتاب جذاب «جاسوسی در حزب» خاطرات یکی از اعضای حزب توده در این فهرست  قرار داشت.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط