loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راه‌اندازی «رادیو کتاب» در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب

چهارشنبه 12 مهر 1391

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اسماعیلی در دیدار با مدیران و دست‌اندرکاران راه‌اندازی «رادیو کتاب» با اشاره به جایگاه کتاب و فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی اظهار کرد: ما به‌عنوان مسوولان فرهنگی باید با برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای تحقق این منویات تلاش کنیم.

علی اسماعیلی

سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در میان عموم جامعه را از  ضرورت‌های راه‌اندازی رادیو کتاب و سایر شبکه‌های تخصصی برای این حوزه دانست و گفت: معاونت امور فرهنگی با تمام جدیت و توان آمادگی دارد تا در بخش تولید محتوا به این رادیو کمک کند.

وی بر تشکیل شواری سیاستگذاری و برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی رادیو کتاب تاکید کرد و ادامه داد: شناسایی و بهره‌گیری از نیروهای توانمند و استراتژی و تعیین هدف در این رادیو باید مدنظر مسوولان قرار گیرد. 

اسماعیلی در پایان با تاکید مجدد بر آمادگی مجموعه معاونت امور فرهنگی و موسسات تابعه برای راه‌اندازی و تولید محتوای برنامه‌های رادیو کتاب گفت: پتانسیل خوبی در این معاونت وجود دارد که از طریق ایجاد ارتباط دو سویه میان کارشناسان سازمان با این مجموعه محقق خواهد شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط