loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حضور موسسه آرمان در ششمین جشنواره رسانه های دیجیتال

یکشنبه 16 مهر 1391

موسسه فرهنگی نرم افزاری آرمان همانند سال های گذشته در نمایشگاه رسانه های دیجیتال حضور خواهد داشت.

احسان مینایی راد معاونت عملیات وجریان سازی موسسه آرمان با اعلام خبر فوق بیان داشت : موسسه فرهنگی نرم افزاری آرمان ضمن حضور در ششمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، تولیدات جدید و بخش ویژه ارتباطات خود را برای آگاه سازی و معرفی به مخاطبین به نمایش می گذارد.

به گزارش معاونت موسسه آرمان، این موسسه امسال با هدف ایجاد ارتباط و ارائه محصولات خود مطابق سالهای گذشته در نمایشگاه حضور خواهد داشت.

محصولاتی چون غرب شناسی،سنت حسنه، مستند فتنه، این عمار، فتنه اشرافیت، حدیث بیداری، وطن توحیدی2 و... امسال در این نمایشگاه عرضه خواهند شد.

حضور کارشناسان مختلف در غرفه نمایشگاهی این موسسه، ارائه گفتگوهای جبهه فرهنگی انقلاب و پاسخ به سوالات و پرسش‌های مراجعان نیز از دیگر برنامه‌های موسسه آرمان در ششمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.
غرفه موسسه آرمان در قسمت نشر دیجیتال شبستان اصلی مصلی تهران و در بخش چندرسانه ای منتظر علاقمندان می باشد.

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در 9 بخش شامل نشر دیجیتال، رسانه‌های برخط، تلفن همراه، بخش مسابقات و سرگرمی، هنرهای دیجیتال، خانواده و رسانه‌های دیجیتال، دانش دیجیتال، فرصت ‌و تهدیدات و بخش بین‌الملل از 13 تا 22 مهرماه 91  همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب در محل مصلی تهران برگزار می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط