loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سیروس مقدم، کتاب «پایی که جا ماند» را سریال می‌کند

نویسندگان مرتبط : سید ناصر حسینی پور

چهارشنبه 24 آبان 1391

مجموعه تلویزیونی «پایی که جا ماند» بر اساس کتابی به همین نام به کارگردانی سیروس مقدم ساخته می‌شود.

به گزارش فارس، سیروس مقدم کارگردانی این سریال 50 قسمتی ‌را بر عهده خواهد داشت.

الهام غفوری تهیه‌کننده و سعید نعمت‌الله نویسنده سریال «پایی که جا ماند» هستند.

این مجموعه تلویزیونی بر اساس رمان «پایی که جا ماند» نوشته سیدناصر حسینی‌پور، جانباز و آزاده جنگ تحمیلی نگارش می‌شود که خاطراتش در اسارت‌گاه‌های مخفی عراق را در این کتاب به چاپ بیست و هفتم رسانده است.

در یادداشت مقام معظم رهبری بر این کتاب  آمده است: تاکنون هیچ کتابی نخوانده و هیچ سخنی نشنیده‌ام که صحنه‌های اسارت مردان ما را در چنگال نامردمان بعثی عراق را، آنچنان که در این کتاب است به تصویر کشیده باشد. این یک روایت استثنایی از حوادث تکان دهنده‌ای است که از سویی صبر و پایداری و عظمت روحی جوانمردان ما را، و از سویی دیگر پستی و خباثت و قساوت نظامیان و گماشتگان صدام را، جزء به جزء و کلمه به کلمه در برابر چشم و دل خواننده می‌گذارد و او را مبهوت می‌کند. احساس خواننده از یک سو شگفتی و تحسین و احساس عزت است، و از سویی دیگر غم و خشم و نفرت، درود و سلام به خانواده‌های مجاهد و مقاوم حسینی.

ناصر حسینی‌پور کتاب «پایی که جا ماند» را به ولید فرحان، شکنجه‌گری که از هیچ فرصتی برای آزار و اذیت او غافل نمی‌ماند تقدیم کرده. شکنجه‌گری که او را مجبور به دویدن بر روی یک پا می‌کند، او را مجبور به ساعت‌ها خیره شدن به آفتاب می‌کند و برای بیرون کشیدن اطلاعات از ناصر با کابل به جان او می‌افتد.

 

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط