loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت
دوشنبه 29 آبان 1391

به زودی کتابی با موضوع «آزادی از منظر رهبری» با محوریت بیانات رهبر انقلاب وارد بازار نشر می‌شود.

 

به گزارش فارس،این اثر حاوی سلسله بیانات رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه با موضوع «آزادی» و منویات ایشان در نشست راهبردی اخیر می‌باشد.

 

از سه ماه گذشته تدوین و گردآوری این اثر آغاز شده و اینک در مرحله پایانی و آماده سازی نهایی از سوی موسسه انقلاب اسلامی است.

این کتاب به لحاظ اهمیت موضوع و لزوم دسترسی برای کلیه علاقه‌مندان، با شمارگانی مطلوب و توزیعی مناسب در اختیار همگان قرار خواهد گرفت.

 

در هفته گذشته حدود 150 تن از اندیشمندان، نخبگان، اساتید حوزه و دانشگاه، پژوهشگران و مؤلفان آثار علمی، همراه با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در چهارمین نشست اندیشه های راهبردی جمهوری اسلامی، به بحث و بررسی درخصوص ابعاد مختلف موضوع «آزادی» پرداختند.

در ابتدای این دیدار 10 نفر از صاحبنظران و اندیشمندان دیدگاههای خود را درباره مقوله آزادی بیان کردند. سپس 17 نفر از اساتید و پژوهشگران به مباحثه و نقد دیدگاههای مطرح شده پرداختند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط