loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شانس‌های اول جایزه هفت اقلیم مشخص شدند

شنبه 18 آذر 1391

4 شانس دریافت جایزه کتاب سال هفت اقلیم در حوزه‌های رمان و مجموعه داستان معرفی شدند.

 به گزارش خبرنگار مهر، چندی پیش داوری مرحله نهایی سومین دوره جشنواره و دومین دوره کتاب سال هفت اقلیم توسط هیئت داوران این جایزه به پایان رسید و امروز نیز نام 8 کتاب به عنوان شانس‌های اول دریافت جایزه در اختیار خبرنگار مهر قرار گرفتند. این 8 کتاب، شامل 4 کتاب رمان و 4 مجموعه داستان هستند.

داوری مرحله نهایی این جایزه با 13 رمان و 14 مجموعه داستان آغاز شد و در نهایت 4 کتاب از هر حوزه به عنوان شانس‌های اول معرفی شدند که عناوینشان به ترتیب حروف الفبا عبارت است از:

بخش رمان:

«پنجاه درجه بالای صفر» نوشته علی چنگیزی از نشر چشمه، «خروج» نوشته علیرضا سیف‌الدینی از نشر افراز، «خورشید بر شانه راستشان می‌تابید» نوشته جواد افهمی از نشر هیلا و «هتل گمو» نوشته شهریار عباسی از نشر مرکز.

بخش مجموعه داستان:

«این برف کی آمده» نوشته محمود حسینی‌زاد از نشر چشمه، «بودای رستوران گردباد» نوشته حامد حبیبی از نشر چشمه، «خط فاصله» نوشته هادی کیکاووسی از نشر چشمه و «من ژانت نیستم» نوشته محمد طلوعی از نشر افق.

رمان و مجموعه داستان سال هفت اقلیم در مراسم اختتامیه از میان عناوین مذکور معرفی خواهند شد. زمان قطعی اختتامیه این جایزه ادبی نیز تا چندی دیگر اعلام خواهد شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط