loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

موسی نجفی «نظریه‌پردازی تمدن نوین اسلامی» را نوشت

نویسندگان مرتبط : موسی نجفی

چهارشنبه 6 دی 1391

موسی نجفی از پایان نگارش کتاب «نظریه پردازی تمدن نوین اسلامی» خبرداد که بزودی از سوی انتشارات آرما منتشر و روانه بازار می‌شود، این اثر پل ارتباطی انقلاب اسلامی با اندیشه گذشته و آینده را مورد بحث قرار می‌دهد.

موسی نجفی نویسنده و محقق تاریخ معاصر در گفت‌وگو با فارس درباره آثار در دست تالیف و زیر چاپ خود اظهار داشت: کتاب «اندیشه تحریم و خودباوری» از سوی موسسه تاریخ معاصر به تازگی روانه بازار کتاب شد؛ کتاب «اندیشه تحریم و خودباوری» به بررسی جنبش تحریم تنباکو، رهبری جنبش و تاثیر آن بر اندیشه ایرانیان می‌پردازد.

به گفته وی، کتاب «نظریه‌پردازی تمدن نوین اسلامی» در انتشارات آرما زیر چاپ است، این اثر پیرامون انقلاب اسلامی و پل ارتباطی آن با اندیشه گذشته و آینده است، بوسیله انقلاب اسلامی می‌توانیم در افق تمدن گذشته تمدن‌های آینده اسلامی را جستجو کنیم در این جستجو بحث نقد تمدن غرب و اینکه چرا ما به سوی تمدن غرب حرکت نکرده و از آن خارج می‌شویم مورد بحث قرار می‌گیرد.

نجفی درباره تعداد صفحات «نظریه پردازی تمدن نوین اسلامی» گفت: کتاب «نظریه پردازی تمدن نوین اسلامی» حدود 300 صفحه خواهد بود که در آینده نزدیک منتشر می‌شود.

این نویسنده ابراز داشت: این کتاب حاصل تلاش‌های چند ساله بنده است، که در قالب یک کتاب تحلیلی منتشر می‌شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط