loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

احمدی‌نژاد آغاز سال نو مسیحی را تبریک گفت

نویسندگان مرتبط : محمود احمدی نژاد

پنجشنبه 7 دی 1391

رییس‌جمهور در پیامی میلاد حضرت مسیح(ع) و آغاز سال نو میلادی را تبریک گفت.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام محمود احمدی‌نژاد بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

سالروز میلاد مسعود منادی عدالت، پیام‌آور صلح و مهربانی حضرت عیسی بن مریم(ع) و طلیعه سال نو 2013 میلادی بر تمامی موحدین و پیروان دین مسیحیت به ویژه هموطنان عزیز مسیحی‌ام گرامی باد.

عیسی مسیح(ع) پیامبر مهربانی و سمبل صبر و شکیبایی است. به فرموده قرآن کریم: «انّما المَسیحُ عیسی ابنُ مَریَمَ رَسُولُ اللهِ وَ کَلِمَتُهُ» او فرزند حضرت مریم است که افتخار پیام‌آوری خداوند و منزلت کلام ربوبیت را یافته است.

دعوت به عدالت مهمترین دعوت همه پیامبران الهی بوده است. حضرت عیسی علیه‌السلام نیز مانند همه انبیاء عظام الهی مبشر سعادت و پیام‌آور صلح و عدالت و پرچمدار توحید و تکریم انسان می‌باشد و امروز بشریت بیش از همیشه به این پیام نجات‌بخش نیازمند است و نجات بشریت از بحران‌ها، نابسامانی‌ها و شعله‌های فتنه مستکبران عالم که همواره بشریت را تهدید می‌کند در گرو بازگشت به همین ارزش‌هاست.

امروز جهان در آستانه تحولی بزرگ قرار گرفته و گرایش‌ ملت‌ها به حقیقت‌جویی، عدالت‌طلبی و مبارزه بی‌امان با ظلم و ستم در همه جای عالم مشاهده می‌شود و بشر بیش از گذشته به معنویت و اخلاق احتیاج پیدا کرده است. ان‌شاء الله، با عنایت خداوند متعال و پیروی بیشتر ملت‌های تشنه حقیقت از دستورات نورانی انبیای الهی که برترین پشتیبان نیازهای متعالی و معنوی انسان‌ها هستند، دوره‌ای درخشان و نقطه‌ای مطلوب، یعنی دنیایی سرشار از عشق و برادری و عدالت و خدامحوری را شاهد باشیم.

اینجانب با گرامیداشت مجدد میلاد پیامبر عشق و دوستی، حضرت عیسی مسیح علیه‌السلام و تبریک آغاز سال نو میلادی، از درگاه خداوند متعال برای هموطنان مسیحی و همه مسیحیان مؤمن و بلکه موحدان جهان، سربلندی و سالی سرشار از نشاط و بهروزی، مسألت می‌نمایم و امیدوارم با ظهور حضرت عیسی مسیح(ع) در کنار مصلح کل و موعود امم، حضرت مهدی عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف، عدالت مبتنی بر معنویت و مهرورزی در سایه اتحاد و همدلی ادیان الهی در سراسر جهان استقرا یابد.

محمود احمدی‌نژاد

رییس‌جمهوری اسلامی ایران


کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط