loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نرم افزار دو روی سکه محصول جدید موسسه آرمان به مناسبت نه دی

پنجشنبه 7 دی 1391


با بررسی و جریان شناسی خواص مردود در صدر اسلام و زمان حال کوشیده است تا اطلاعات کاملی از کسانی در اختیار قرار دهد که روزی مایه‌ی مباهات اسلام بودند، اما زمانی دیگر همچون دُمَل‌های چرکین بر چهره اسلام نشستند.


این محصول که توسط مؤسسه فرهنگی نرم افزاری آرمان تهیه، تولید و منتشر شده است شامل چهار بخش اصلی شاخص، دو روی سکه، محک و کتاب‌خانه است. دو روی سکه در محیط گرافیکی زیبا و جذاب قادر است ارتباط خوبی با کاربر خود برقرار کند. غنای محتوایی، گوناگونی قالب، کاربری آسان و جلوه های بصری جذاب، ویژگی‌های اصلی و بارز دو روی سکه است.
با هم به مرور بخش‌های مختلف این نرم افزار می‌پردازیم.


Inline image 1



شاخص (باز خوانی): شاخص کوشیده است با رجوع به قرآن، نهج البلاغه، سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و دیگر شخصیت‌های نامی و خوش سابقه در عرصه‌ی انقلاب، ویژگی‌ها و خصوصیاتی را که سبب دگرگونی احوال خواص می‌شود و آن‌ها را در امتحانات الهی مردود می‌کند، دوباره خوانی نماید. .

    دو روی سکه (خواص بی بصیرت): این صفحه که نام نرم افزار نیز از آن اقتباس شده است، به بررسی زندگی ‌نامه و سرگذشت خواص تأثیر گذار ولی مردود در صدر اسلام و عصر حاضر پرداخته است. افرادی همچون طلحه، زبیر، اشعث بن قیس و شمر در صدر اسلام و کسانی مانند آیت ا... منتظری، موسوی خوئینی‌ها، عبدالکریم سروش، محسن مخملباف، میرحسین موسوی و دیگر چهره‌های سر‌شناس معاصر. 

    محک (مقالات مرتبط): صفحه سوم نرم افزار به نام محک، مجموعه‌ای از مقالات و جُستارهای مرتبط با موضوع نرم افزار است که در سه دفتر جداگانه ولی با رَویه‌ی متحد، در اختیار شما قرار گرفته است. این بخش از نرم افزارِ دو روی سکه تلاش نموده است با ارائه تفصیلی واژه‌ها و مفاهیم مرتبط، به بصیرت دهی و روشن گری در زمینه‌ی فتنه و ویژگی های آن بپردازد.

    کتاب‌خانه (معرفی کتاب‌های مرتبط): آخرین صفحه از نرم افزار دو روی سکه به معرفی و ارائه شناسنامه‌ای کتب مرتبط با فتنه و به خصوص فتنه 88 پرداخته است. ریزش‌ها و رویش‌ها، شرح ماجرا (شرح فتنه 88 از زبان مقام معظم رهبری)، فتنه از جمل تا جنگ نرم و روز شمار کودتای سبز از جمله کتاب‌هایی هستند که در این بخش معرفی شده‌اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی اینجا کلیک کنید و یا با شماره های 05117272600 یا 09155250069 تماس حاصل نمایید.

 

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط