loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

از سوریه و مصر تا اختلالات بازار ارز امروز در جشنواره عمار

شنبه 9 دی 1391

آخرین روز اکران‌های جشنواره مردمی عمار در سینما فلسطین دقایقی دیگر در حالی آغاز می‌شود که از حوادث در سوریه و مصر تا اختلالات بازار ارز و سکه موضوعات فیلم‌های امروز هستند.

به گزارش فارس، آخرین روز اکران‌های جشنواره مردمی عمار در سینما فلسطین در حالی از ساعتی دیگر آغاز به کار می‌کند که فیلم‌های جذابی در این روز به نمایش درمی‌آید.

«کاشانه» به کارگردانی «علی تاجیک» که به داستان یک خیر می‌پردازد که 9 واحد آپارتمانی خود را با شرایطی به صورت رایگان در اختیار زوج‌های جوان قرار می‌دهد از نخستین فیلم‌های امروز است که در سانس 13 تا 15 و در سالن اصلی به نمایش درمی‌آید.

«روح پیشرفت» به کارگردانی محمدحسین خوش‌بیان که به بررسی حاشیه‌های سفر مقام معظم رهبری و پیشرفت‌های کشور می‌پردازد  مستند دیگری است در سانس 18 تا 20 و در سالن شماره یک به نمایش درمی‌آید.

«پوستین وارونه» محمدمهدی خالقی، که به خاطرات اعضای یک مدرسه علمیه و فعال در مشهد می‌پردازد مستند 90 دقیقه‌ای است که در سانس 18 تا 20 سالن یک سینما فلسطین به نمایش درمی‌آید.

«ثانیه‌های معکوس» نیز با داستان تلاش‌های ثانیه به ثانیه ایثارگری می‌پردازد به کارگردانی «محمد رمضانی» مستند دیگری است که امروز در ساعت 20 تا 22 در سالن یک به نماش درمی‌آید.

دو شهید دفاع مقدس موضوع دو مستند امروز  است که نخستین مستند «فانوسی روی آب» به کارگردانی «داود جلیلی» است که به بررسی مهندسی در جنگ می‌پردازد و درباره شهید رضوی فرمانده مهندسی جنگ است و در سانس 18 تا 20 سالن شماره 2 اکران می‌شود.

مستند «گوش ماهی‌های خاکی» ساخته دیگر «داوود جلیلی» است که درباره شهید محمد طرحچی یکی از تاثیرگذارترین افراد در مهندسی جنگ و بنیانگذار مهندسی جنگ و یکی از فرماندهان جهاد سازندگی می‌پردازد و در سانس 13 تا 15 و در سالن شماره سه اکران می‌شود.

حوادث اخیر در سوریه به کارگردانی «محسن فینی زاده» در مستند «لماذا سوریه؟» مستندی است که در سانس 13 تا 15 و در سالن شماره دو سینما فلسطین اکران می‌شود.

فیلم برادران کارگردان مصری «احمد و رمضان صلاح» با نام «پایان فرعون» نیز به حوادث اخیر منطقه می‌پردازد امروز و در ساعت 20 در سالن شماره دو سینما فلسطین اکران می‌شود.

مهمترین فیلم نقد درون گفتمانی امروز نیز «شمارش معکوس» ساخته «محمدحسن یادگاری» است که به بررسی بازار متشنج ارز و سکه می‌پردازد و قرار است بین ساعت 15 تا 17 در سالن شماره دو سینما فلسطین اکران شود.

«کمان بی زه» به کارگردانی «محمد رضا محمدی نجات» که به بررسی فتنه 88 می‌پردازد مستند مهم دیگر امروز است که بین ساعت 20 تا 22 در سالن شماره دو اکران خواهد شد.

«معصومیت محمد(ص)» نیز که به مسئله توهین به پیامبر اعظم(ص) در آمریکا و بحث آزادی بیان می‌پردازد از جمله فیلم‌هایی است که توسط «محمدرضا دهشیری» ساخته شده و قرار است امروز در سانس 20 تا 22 در سالن شماره سه اکران شود.

مهمترین فیلم داستانی امروز، جدا از فیلم «قلاده‌های طلا» که در ساعت 15 در سالن یک اکران می‌شود، فیلم کوتاه «دویست تومانی» ساخته علی جلالی 14 ساله است که داستان آن چنین است «بچه‌ای با 200 تومان هیچ چیزی نمی‌تواند بخرد جز ...»

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط