loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تقدیر از حدادعادل، اورامی و خوش‌عمل در مسابقه شعر میلاد پیامبر(ص)

نویسندگان مرتبط : غلامعلی حداد عادل

یکشنبه 8 بهمن 1391

اختتامیه مسابقه شعری میلاد رسول اکرم(ص) شاهد تجلیل و تقدیر از غلامعلی حداد عادل، زنده یاد شاهرخ اورامی و عباس خوش عمل کاشانی خواهد بود.

رضا اسماعیلی یکی از داوران مسابقه میلاد رسول اکرم (ص) در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات فارس خبر از اعلام نتایج نیمه نهایی این مسابقه داد و گفت: اسامی 27 نفر از شاعرانی که اشعارشان به مرحله دوم راه یافته است، مشخص شده و اسامی برگزیدگان نهایی این مسابقه که 12 نفر هستند در روز اختتامیه مسابقه اعلام خواهد شد.

وی درباره تعداد افراد شرکت کننده در مسابقه میلاد رسول اکرم(ص) گفت: متجاوز از 110 نفر در این مسابقه شرکت کرده بودند که انصافا آثار خوبی به دست ما رسید و به عقیده من این مسابقه، مسابقه نخبگان بود و اشعار ضعیف خیلی کم در میان اشعار رسیده به چشم می‌خورد.

اسماعیلی درباره محل برگزاری مراسم اختتامیه و دیگر برنامه‌های این مسابقه اظهار داشت: سالن برگزاری مراسم هنوز قطعی نشده است اما در مراسم پایانی از 3 نفر به صورت ویژه و خاص تجلیل خواهد شد. اول از دکتر حداد عادل که برای شرکت در این برنامه شعر داده است، دیگر از مرحوم شاهرخ اورامی که نقش بسیار موثر و مهمی در ایجاد وحدت بین شیعه و سنی داشت و سومین تقدیری ما عباس خوش عمل کاشانی خواهد بود.

گفتی است اسامی برگزیدگان دور نیمه نهایی این مسابقه هم به شرح زیر اعلام شده است: رستم عجمی از تاجیکستان، نقی عباس از هند، وسام حاکم محمد از عراق، امیر آخوندی، محمد جواد آسمان، حافظ ایمانی، وحیده افضلی،محمد حسن اسفندیار پور، محمدحسین انصاری نژاد، سارا سادات باختر، ایوب پرندآور، نسرین حیایی تهرانی، سید محمد امین جعفری حسینی، مهدی جهاندار، میثم خالدیان، علیرضارجبعلی زاده کاشانی، علی فردوسی، مطهره عباسیان، صالح دروند، عارفه دهقانی، شراره کامرانی، علی سلیمانی، زهرا شعبانی، محمد صارمی شهاب، سیده فاطمه صداقتی نیا، خدا بخش صفا دل، قاسم صرافان، وحید طلعت، مهدی نظارتی زاده، حسنا محمد زاده، نغمه مستشار نظامی، عالیه محرابی،‌محمد حسین ملکیان

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط