loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ایستگاه مطالعه در نهاد ریاست جمهوری فردا افتتاح می‌شود

یکشنبه 15 بهمن 1391

ایستگاه مطالعه از فردا شانزدهم بهمن‌ماه همزمان با دهه مبارک فجر در سراسر کشور و در تهران با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

به گزارش فارس، ایستگاه مطالعه از فردا شانزدهم بهمن‌ماه همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.

ایستگاه مطالعه طرح ملی نهاد کتابخانه‌های عمومی در راستای مطالعه مفید و با توجه به منویات مقام معظم رهبری است.

طرح «ایستگاه مطالعه» یکى از برنامه‌هاى نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور براى عمومى کردن و ارتقاى سرانه مطالعه مفید در راستاى تحقق رهنمودهاى مقام معظم رهبرى است.

فردا در 31 استان کشور 142 ایستگاه مطالعه افتتاح می‌شود که در تهران با حضور «محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور» در نهاد ریاست جمهوری ایستگاه مطالعه افتتاح خواهد شد. 

هر فرد می‌تواند با مراجعه به این ایستگاه، کتاب مورد علاقه خود را انتخاب و در محل ایستگاه و یا هر محل دیگرى مطالعه کرده و حداکثر پس از پانزده روز به همین ایستگاه یا هر یک از ایستگاه‌های مطالعه در سراسر کشور و یا به یکى از کتابخانه‌هاى عمومى تحت پوشش نهاد کتابخانه‌هاى عمومى باز گرداند.

در قسمت پایین هر ایستگاه مطالعه، محلى براى بازگرداندن کتاب‌هاى مطالعه شده تعبیه شده است؛ انتظار مجریان طرح از مردم فهیم و فرهنگ‌مدار ایران اسلامى، دقت در حفظ و نگهدارى و تحویل به موقع کتاب است.

چنانچه علاقه‌مند به نگهدارى کتاب‌ها براى خود باشید می‌توانید بابت هر جلد کتاب مبلغ دو هزار تومان به حساب 123 به نام موسسه انتشارات کتاب نشر نزد بانک تجارت و ملى در کلیه شعب کشور و یا به شماره کارت ملى 6037991199516588 به نام موسسه انتشارات کتاب نشر واریز نمایید.

لازم به ذکر است طرح مذکور در شانزدهم بهمن ماه سال جاری در تمام مراکز استان‌های کشور همزمان افتتاح خواهد شد. 

این مراسم در تهران با حضور محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور، سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و منصور واعظی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و مجدالدین معلمی برگزار می‌شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط