loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آرمیتا و سوریان «سال سی» را رونمایی می‌کنند

پنجشنبه 19 بهمن 1391

مراسم رونمایی از کتاب عکس «سال سی» که حاوی 1400 عکس بی‌نظیر در فاصله سال‌های 57 تا 87 است، امروز سه شنبه هفدهم بهمن‌ماه با حضور شخصیت‌های برجسته فرهنگی، هنری و سیاسی در تالار وحدت برگزار می‌شود.

ه گزارش فارس، مراسم رونمایی از کتاب عکس «سال سی» که حاوی 1400 عکس بی نظیر در فاصله سالهای 57 تا 87 است، ساعت 18:30 شامگاه امروز سه شنبه هفدهم بهمن ماه با حضور شخصیت های برجسته فرهنگی، هنری و سیاسی در تالار وحدت برگزار می‌شود.

مرضیه دباغ(مبارز انقلابی)، نورالدین عافی(راوی کتاب نورالدین، پسر ایران)، حمید سوریان(قهرمان کشتی در المپیک) و آرمیتا(فرزند شهید رضایی نژاد) به نمایندگی از چهار نسل انقلاب برای رونمایی کتاب عکس «سال سی» در این مراسم حاضر خواهند شد.

در مراسم رونمایی از کتاب عکس «سال سی» رضا طاهر خانی، گردآورنده کتاب و عکاسانی نظیر علی فریدونی، محمد صیاد، مهدی قاسمی به سخنرانی خواهند پرداخت.

در این مراسم، علاوه بر نمایش حرکات فرم و آیتم های ترکیبی صدا، تصویر و نور، حامد زمانی، خواننده پاپ نیز به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

گفتنی است کتاب عکس «سال سی» حاوی 1400 عکس بی نظیر از سالهای 57 تا 87 است که از میان بیش از 5میلیون فریم عکس انتخاب شده و از سوی سازمان هنری رسانه ای اوج منتشر شده است. محمد حسین صفار هرندی، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز مقدمه ای را بر این کتاب نوشته است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط