loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جشنواره کتاب سال تبریز تمدید شد

سه‌شنبه 1 اسفند 1391

رییس ستاد برگزاری سومین جشنواره کتاب سال تبریز از تمدید مهلت ارسال اثر به این جشنواره خبر داد.

سید رضا علوی، مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، اعلام کرد: نویسندگان و ناشرانی که آثار آنها، طبق شرایط اعلام شده در فراخوان سومین دوره جشنواره کتاب سال، حائز شرایط شرکت در جشنواره هستند، تا 15 اسفند فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز سیدرضا علوی با اعلام این خبر افزود: نظر به استقبال گسترده ناشرین، نویسندگان و مترجمان، و نیز بی اطلاعی برخی از نویسندگان تبریزی ساکن در سایر نقاط کشور، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تمدید شده است تا دیگر آثار فاخری که در حوزه نشر به زیور طبع آراسته شده اند امکان رقابت در سومین دوره جشنواره کتاب سال را بیابند.

علوی با اعلام اینکه تاکنون بیش از 130 عنوان کتاب در بخشهای تعیین شده به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، افزود: آثار نهایی و لیست کتاب های ارائه شده به دبیرخانه جشنواره از بیستم اسفندماه در سایت سازمان قابل دسترسی خواهد بود.

وی گفت: سومین جشنواره نسبت به دوره های قبلی رویکرد متفاوتی داشته است، چرا که جشنواره تجربه سوم خود را از سر می گذراند.

وی برگزاری نشست نقد و معرفی کتاب و برگزاری نشست با اصحاب قلم را از جمله برنامه های جنبی سومین دوره جشنواره کتاب سال تبریز اعلام کرد. 

علوی ابراز امیدواری کرد که این جشنواره محملی برای معرفی آثار شاخص در حوزه های مختلف به جامعه فرهنگی تبریز و کشور بوده و موجب رونق فرهنگ کتابخوانی و آشنایی هر چه بیشتر مردم با نویسندگان تبریزی و نیز آشنایی فعالان حوزه نشر با پتانسیل های موجود در شهر تبریز گردد.

وی ادامه داد: دبیرخانه این جشنواره پیشتر برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره کتاب سال و بررسی وضعیت نشر و آسیب شناسی حوزه کتاب و فرهنگ کتاب خوانی نشستی با ناشران تبریزی برگزار کرده است.

علاقمندان می توانند فراخوان جشنواره و فرم شرکت در جشنواره را از سایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز به آدرس culture.tabriz.ir دریافت نمایند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط