loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پارسانیا «علوم اجتماعی اسلامی و مسأله سبک زندگی» را بررسی می‌کند

نویسندگان مرتبط : حمید پارسانیا

چهارشنبه 9 اسفند 1391

چهارمین نشست از سلسله نشست‌های «دین، سبک زندگی و علوم انسانی» با موضوع «علوم اجتماعی اسلامی و مسأله سبک زندگی» در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، چهارمین نشست از سلسله نشست‌های «دین، سبک زندگی و علوم انسانی» به همت مرکز فرهنگ و اندیشه جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران، با موضوع «علوم اجتماعی اسلامی و مسأله سبک زندگی» در تالار کمال دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

سخنران این نشست که دوشنبه 14 اسفندماه، از ساعت 14تا 16 برگزار می شود، حجت الاسلام حمید پارسانیا عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و عضو شورای انقلاب فرهنگی است.

پیشتر نشست‌های مفهوم‌شناسی و مسأله شناسی سبک زندگی دینی ابراهیم فیاض، سبک زندگی اسلامی و ابزار سنجش آن حجت الاسلام محمد کاویانی و معماری و سبک زندگی دینی پروفسور محمود گلابچی برگزار شده و نشست‌های علوم انسانی، سبک زندگی و برنامه ریزی توسعه، روانشناسی دینی و سبک زندگی، اخلاق و مسأله سبک زندگی موضوعات نشست‌های آتی است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط