loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «آئین میهمانی» در پرتو تعالیم پیامبر اسلام منتشر شد

چهارشنبه 16 اسفند 1391

کتاب «آئین مهمانی» با هدف ترویج مکارم اخلاقی و تقویت الفت اجتماعی و با نگاه ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی منتشر شد.

به گزارش فارس، کتاب «آیین مهمانی» به بررسی جایگاه و اهمیت میهمانی در اسلام، زندگی در پرتو تعالیم پیامبر اعظم(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) می‌پردازد. «آیین میهمانی» به موضوعاتی مانند میهمان نوازی، اهمیت میهمانی، فضیلت و پاداش میهمانی و آثار میهمانی اشاره دارد.

این کتاب که ششمین کتاب از سری کتاب‌های آشیانه مهر است که با توجه به اهمیت و آثار شگرف میهمانی به عنوان رسانه‌ای زنده و روش تبلیغی چهره به چهره با تکیه بر معارف دینی نگاشته شده است.

کتاب‌های «راه و رسم همسرداری»، «مشق مهربانی»، «پیوندهای خانوادگی» از مجموعه کتاب‌هایی است که پیش از این به سفارش فرهنگسرای فردوس به چاپ رسیده است. این کتاب را عبدالامیر فائق در 108 صفحه توسط انتشارات دارالصادقین و به سفارش فرهنگسرای فردوس منتشر شده است.

 

 

روزی نو، روزنامه‌ای نو

کتابخانه فرهنگسرای فردوس، به منظور آشنایی شهروندان با اخبار روز و همچنین ترویج فرهنگ مطالعه ایستگاه روزنامه خوانی روزی نو،روزنامه ای نو را برگزار می‌کند. این ایستگاه همه روزه از ساعت 8 الی 20 میزبان علاقه‌مندان  به مطبوعات و نشریات روز است.

 

«سلسله جلسات شاهنامه خوانی» در فرهنگسرای فردوس

فرهنگسرای فردوس به منظور ارج نهادن به مقام شامخ فردوسی ، شاعر بزرگ ایران زمین و آشنایی بیشتر ادب دوستان با اثر فاخر وی، سلسله جلسات شاهنامه خوانی روزهای چهارشنبه ساعت 16با عنوان«حماسه شعر» را برگزار می کند.

همچنین در این جلسات به منظور آشنایی بیشتر علاقه‌مندان با ادبیات حماسی، ‌هنگام روخوانی متون شاهنامه، کلمات و عبارت‌های موجود در این اشعار نیز معنی شده و وجه تسمیه و ریشه آنها نیز برای مخاطبان تشریح می‌شود.

بر اساس این گزارش حامد علائیان کارشناس ادبیات اجرای این برنامه ادبی را به عهده دارد و مخاطبان را با داستان‌های حماسی و اسطوره‌ای آشنا می‌سازد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط