loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تالیف جلد دوم «نامیرا» روی میز کار صادق کرمیار

شنبه 17 فروردین 1392

صادق کرمیار در مرحله تحقیقات برای تالیف دوم جلد کتاب تحسین شده «نامیرا» است.

صادق کرمیار نویسنده در گفت‌وگو با فارس از انتشار دومین جلد کتاب تحسین شده «نامیرا» خبر داد و گفت: برای جلد اول نامیرا یکسال ذهنم درگیر این موضوع بود، یکسال تحقیقات کردم و یک سال هم نوشتن آن به طول انجامید. برای جلد دوم هم در مرحله تحقیقات و مطالعه هستم.

وی ادامه داد: چارچوب داستانی جلد دوم را در ذهنم مشخص کرده‌ام و برای پاسخگویی به سوالاتی که در ذهنم ایجاد شده است و باید برای شروع تالیف مطالعات بیشتری داشته باشم.

به گزارش فارس، کتاب «نامیرا» بازآفرینی تاریخ صدر اسلام است و به حوادثی که در سال‌های 60 و 61 هجری در کوفه رخ می‌دهد، پرداخته است. مقام معظم رهبری درباره این کتاب فرموده است: اگر فتنه‌ اخیر را می‌خواهید بشناسید، این کتاب را بخوانید.

 

این کتاب که در جایزه ادبی جلال نیز مورد تقدیر قرار گرفته مورد عنایت ویژه رهبر انقلاب نیز بوده است به نحوی که نویسنده در مصاحبه‌ای (اینجا بخوانید) گفته است: «در یک جلسه‌ای آقا فرمودند «هر کسی می‌خواهد فتنه‌ اخیر را بشناسد، این کتاب را بخواند.» این جذاب‌ترین بازخوردی بود که من نسبت به این کتاب دارم.»

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

ترکانلو

کتاب خوبی بود امیدوارم هر چه زودتر جلد دوم هم منتشر بشه و وقایع عاشورا هم به همین زیبایی که در کتاب نامیرا بود بیان بشه

16 مرداد 1401

امامی

واقعا کتابی عالی بود و از خواندن آن لذت بردم و واقعا انسان را به فکر فرو می برد.

29 دی 1394

اخبار مرتبط
محصولات مرتبط