loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «سال‌های بی‌قرار» خاطرات جواد منصوری رونمایی می‌شود

نویسندگان مرتبط : جواد منصوری

پنجشنبه 22 فروردین 1392

مراسم رونمایی کتاب «سال‌های بی‌قرار»؛ خاطرات جواد منصوری از فعالان و مبارزان قبل از انقلاب، با حضور و سخنرانی استادان و پژوهشگران تاریخ در آغازین روز از اردیبهشت ماه رونمایی می‌شود.

به گزارش فارس، این مراسم با حضور و سخنرانی استادان تاریخ دانشگاه و پژوهشگران تاریخ برگزار می‌شود.

علاوه بر سخنرانی‌ها، فیلم مستند کتاب به نمایش درخواهد آمد. همچنین از خدمات محمود هاشمیان و مرحوم حاج مهدی شالچیلار، دو تن از کسانی که نام‌شان در کتاب آمده و پیش از انقلاب فعالیت‌های فرهنگی، عام‌المنفعه و خیرخواهانه داشته‌اند تقدیر خواهد شد.

کتاب خاطرات جواد منصوری با عنوان «سال‌های بی‌قرار» با نگارش و تدوین محسن کاظمی از سوی انتشارات سوره مهر در 756 صفحه منتشر شده است. جواد منصوری از مبارزان و فعالان انقلابی است که به خاطر فعالیت‌های مستمر علیه رژیم طاغوت، به زندان می‌افتد. وی در طول مبارزات خود با گروه‌های مختلف مبارز سیاسی همکاری داشته است و این کتاب، خاطرات منصوری را از بدو تولد تا پیروزی انقلاب اسلامی در برمی‌‌گیرد.

«سال‌های بی‌قرار» دارای 10 فصل و هر فصل بیانگر خاطرات مقطعی از زندگی منصوری است. هم‌چنین 500 صفحه ابتدایی این کتاب به شرح خاطرات و مبارزات، همراه با پانوشت‌ها می‌پردازد و 200 صفحه آخر نیز به عکس و اسناد اختصاص دارد.

گفتنی است این مراسم عصر روز یکشنبه اول اردیبهشت در تالار سوره حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به خیابان حافظ برگزار می‌شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط