loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«کتاب چشمه جوشان دانایی» شعار نمایشگاه کتاب شد

شنبه 24 فروردین 1392

شعار بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کتاب چشمه جوشان دانایی انتخاب شد.

به گزارش فارس، در آخرین جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب تهران شعار بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کتاب چشمه جوشان دانایی انتخاب شد.

 

 مراسم افتتاحیه بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 11 اردیبهشت برگزار می‌شود تا بزرگترین پروژه فرهنگی کشور به مدت 10 روز در مصلای امام خمینی برگزار شود.

در این راستا قرار است در بیست و ششمین نمایشگاه تهران، ناشران دانشگاهی و آموزشی با بیش از 75 هزار عنوان کتاب جدید شرکت داشته باشند. این در حالی است که پیش از این رئیس نمایشگاه کتاب از قطعی شدن حضور 590 ناشر دانشگاهی و 160 ناشر آموزشی خبر داده بود.

بر اساس گزارش خبرنگار فارس، محمد مهدی انصاری مدیر کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بیست‌ و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اعلام کرده بود: آخرین هماهنگی‌ها در خصوص حضور ناشران داخلی انجام شد؛ در مجموع حدود 2500 ناشر داخلی در نمایشگاه کتاب حضور و ثبت‌نامشان قطعی شده است؛ این ناشران در 4 حوزه، عمومی، دانشگاهی، کودک و نوجوان و آموزشی فعالیت خواهند بود.

وی ادامه داد: تاکنون حضور 590 ناشر دانشگاهی، 160 ناشر آموزشی و 1600 ناشر خارجی در نمایشگاه کتاب قطعی شده است؛ و بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب به ضلع جنوبی خیابان شهید بهشتی منتقل شده است چراکه ناشران بین‌المللی که مخاطبان خاص دارد به این مکان انتقال پیدا کرده‌اند که محلی خوب و دارای امکانات و سالن بندی مناسبی است. لذا برای ناشران داخلی کل مصلا و شبستان و محوطه اختصاص پیدا می‌کند و از این رو با افزایش متراژ قابل توجهی مواجه هستیم و تا به امروز بیش از 80 هزار مترمربع متراژ به ناشران داخلی اختصاص یافته است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط