loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

معرفی هنرمندان شایسته تقدیر «جایزه ادبی طهران»

سه‌شنبه 27 فروردین 1392

دبیرخانه جایزه ادبی طهران، دو نویسنده شایسته تقدیر در فصل زمستان و سه شاعر تقدیر شده در ماه اسفند را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس رأی هیأت داوران از میان شش نویسنده راه یافته به مرحله رقابتی داستان فصل زمستان، علی پاینده جهرمی از شیراز با داستان‌های «منشاء صدا» و «فرفرک» و ندا سادات هاشمی از قم با داستان «زیر درخت چنار»، نویسندگان شایسته تقدیر معرفی شدند.

مهدی ابراهیمی لامع، سارا سادات باختر، علی پاینده جهرمی، عباس عابد ساوجی، فرحان نوری و نداسادات هاشمی، نویسندگان راه یافته به مرحله رقابتی داستان فصل زمستان هستند.

در ماه اسفند، آثار سیدمحسن خاتمی از تهران، اعظم سعادتمند از قم و مرضیه فرمانی از رشت، از میان دیگر راه‌یافتگان به مرحله نهایی شعر(آرش پورعلیزاده، علی سلیمانی، حسن خسروی‌وقار و سیدمهدی نژاد‌هاشمی) شایسته تقدیر معرفی شدند.

شاعران و نویسندگان جوان برای شرکت در جایزه ادبی «طهران» می‌توانند آثار خود را حداکثر تا روز بیست و هشتم هر ماه با ذکر نام و مشخصات کامل به دبیرخانه این جایزه به نشانی تهران،‌ خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)،‌ خیابان دوازدهم، شماره سه یا به پست الکترونیک info@artehran.ir  بفرستند.

 

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط