loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راه اندازی «سامانه کتابخانه دیجیتال اختصاصی سوره مهر»

چهارشنبه 28 فروردین 1392

مسئول بخش الکترونیک و دیجیتال نشر سوره مهر ضمن اشاره به «سامانه کتابخانه دیجیتال اختصاصی سوره مهر» که برای نخستین‌بار در نمایشگاه اجرایی می‌شود گفت: علاقه‌مندان برای دریافت برنامه‌های روزانه سوره مهر مشخصات خود را به سامانه 30005319 پیامک کنند.

ابراهیم اسکندری‌پور مسئول بخش الکترونیک و دیجیتال نشر سوره مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره برنامه‌های این انتشارات در نمایشگاه کتاب تهران اظهار داشت: در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتشارات سوره مهر با هزار عنوان کتاب حضور خواهد داشت که از این تعداد بیش از 100 عنوان کتاب‌های چاپ اولی و جدید است.

وی ادامه داد: البته در غرفه سوره مهر به صورت روزانه مراسم رونمایی را در غرفه خواهیم داشت، رونمایی به عنوان اینکه کتاب در نمایشگاه به مخاطبان معرفی ‌شود.

اسکندری‌پور پیرامون نشست‌های این انتشارات در نمایشگاه کتاب ابراز داشت: تاکنون چند نشست قطعی شده است که از آن جمله می‌توان به نشست «اقتصاد نشر با تاکید بر عبور از بحران» اشاره کرد، با توجه به اینکه امسال یکی از سرفصل‌ها، بحث حماسه اقتصادی است از این رو نشست تخصصی اقتصاد نشر برگزار می‌شود.

به گفته مسئول بخش الکترونیک و دیجیتال نشر سوره مهر، در نمایشگاه کتاب چند نشست خبری هم خواهیم داشت که در زمان خود اطلاع‌رسانی می‌شوند.

این مقام مسئول اضافه کرد: علاقه‌مندان و مخاطبان می‌توانند با ارسال مشخصات خود به سامانه 30005319 ، در طول نمایشگاه برنامه‌های جنبی را دریافت کنند تا در صورت تمایل در هر نشستی که علاقه‌مند هستند حضور یابند.

وی درباره انتشار نشریه روزانه سوره مهر طی ایام برپایی نمایشگاه کتاب متذکر شد، نشریه مهر را در ایام نمایشگاه کتاب به صورت روزانه خواهیم داشت، در این نشریه قرار است هم آثار و کتاب‌های جدید و هم موضوعات تخصصی منعکس شوند. هرروز با یک رویکرد و برنامه‌ریزی متنوع کار را ادامه می‌دهیم که اسامی روزها هم بزودی اعلام و اطلاع رسانی می‌شود.

مسئول بخش الکترونیک و دیجیتال نشر سوره مهر در ادامه ضمن اشاره به برنامه‌های سوره مهر که برای نخستین‌بار اجرایی خواهد شد، توضیح داد: «سامانه کتابخانه دیجیتال اختصاصی سوره مهر» را برای اولین بار  خواهیم داشت که اواسط سال گذشته راه‌اندازی شد و امسال در اولین نمایشگاه کتاب پس از آغاز بکار، روی آن مانور خواهیم داد، علاقه‌مندان می‌توانند سامانه کتابخانه را در نمایشگاه کتاب دریافت کنند تا از طریق اینترنت هر کتابی علاقه‌مند بودند دریافت کنند، این اتفاق امسال برای نخستین‌بار در نمایشگاه بیست و ششم کتاب رخ می‌دهد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط