loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برگزاری کارگاه تخصصی داستان کوتاه با حضور سرشار

نویسندگان مرتبط : محمدرضا سرشار

شنبه 31 فروردین 1392

کارگاه تخصصی داستان کوتاه، کلک قلم با حضور محمدرضا سرشار و داستان‌نویسان استان مرکزی در شهر اراک برگزار می‌گردد.

به گزارش فارس، کارگاه تخصصی داستان کوتاه، کلک قلم با حضور محمد رضا سرشار (رضا رهگذر) و داستان نویسان استان مرکزی در شهر اراک برگزار می‌گردد.

این کارگاه به مدت دو روز در مکان فرهنگسرای آفتاب اراک دایر می‌گردد و در آن داستان نویسان جوان استان مرکزی به بازخوانی مبانی داستان نویسی و باز آموزی مهارت‌های داستان نویسی در سطح بالا می‌پردازند.

 

در این کارگاه 2 روزه که به همت اداره کل ارشاد استان مرکزی و موسسه فرهنگی هنری نوین پویان برگزار می‌گردد محمد رضا سرشار (رضا رهگذر) که از چهره‌های شاخص ادبیات داستانی در حوزه انقلاب اسلامی و خصوصا شاخه کودک و نوجوان می‌باشند حضور یافته و درمدت این دو روز جلساتی را با داستان نویسان جوان استان مرکزی خواهند داشت.

ضمنا نشست ادبی با حضور محمدرضا سرشار، عصر روز پنج شنبه مورخ 1392/02/05 در محل کتابستان اراک برگزار می‌گردد. حضور در این نشست ادبی برای عموم آزاد است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط