loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر کوثر تمدید شد

دوشنبه 2 اردیبهشت 1392

مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر کوثر تا 5 اردیبهشت تمدید شد. اختتامیه این جشنواره 11 اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

قادر طراوت‌پور عقیق رئیس دفتر شعر و ادب وزارت ارشاد در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات فارس خبر از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا 5 اردیبهشت آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس adabi.ostan@yahoo.com بفرستند.

وی درباره جزئیات برنامه اختتامیه این جشنواره هم اظهار داشت: اختتامیه جشنواره 11 اردیبهشت در مشهد مقدس با حضور شاعران پیشکسوت کشوری و برگزیدگان جشنواره برگزار می‌شود. همچنین شب شعری با موضوع سیره و سبک زندگی حضرت زهرا با حضور شاعران پیشکسوت و برگزیده در شب 10 اردیبهشت در مشهد برگزار می‌شود.

طراوت‌پور افزود: قرار است سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اختتامیه مراسم حاضر شود و ما در این مراسم از 8 برگزیده با جوایز نفیسی تقدیر خواهیم کرد. ضمن اینکه ممکن است تعداد برگزیدگان از این تعداد بیشتر هم شود.

وی درباره داوران جشنواره هم گفت: محمد کاظم کاظمی، علیرضا قزوه و خودم داوران این جشنواره هستیم و این برنامه به همت اداره کل ارشاد استان خراسان رضوی، دفتر امور بانوان و دفتر شعر و ادب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

گفتنی است هر نفر می‌تواند حداکثر با 5 شعر با موضوع سیره و سبک زندگی حضرت زهرا(س) در این جشنواره شرکت کند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط