loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مصلای امام خمینی رنگ و بوی کتاب گرفت

چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 11 تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی برپا خواهد بود از این رو این روزها مصلا رنگ و بوی بزرگترین ماراتن فرهنگی یعنی نمایشگاه کتاب را گرفته است.

به گزارش فارس، بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا کمتر از هشت روز دیگر آغاز به کار می‌کند، این در حالی است که به گفته مسئولان برگزاری این پروژه فرهنگی استقبال ناشران بیش از سابق بوده و حتی آمار نشان می‌دهد در بخش داخلی شاهد تعداد بیشتری از ناشران خواهیم بود. 

نمایشگاه کتاب که یکی از رویدادهای مهم کشور در حوزه فرهنگی به شمار می‌رود، همواره مخاطبان فراوان دارد، این در حالی است که تمهیدات فراوانی نیز در این راستا به سبب افزایش بازدید کننده اندیشیده شده تا مخاطبان ناشران داخلی، کودک و نوجوان و بین‌المللی حتی دانشگاهی در فضای بیشتری بدور از ازدحام به تهیه کتاب‌های مورد علاقه خود بپردازند.

این نمایشگاه امسال از 10 اردیبهشت با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور آغاز به کار خواهد کرد تا بهار بیست و ششم یار مهربان وزیدن آغاز کند.

در نمایشگاه امسال کمیته‌های مختلفی در نظر گرفته شده‌اند تا برنامه‌ها جزئی‌ و دقیق‌تر انجام و تسهیل شود، البته نیم‌طبقه دوم شبستان امام خمینی به ستاد خبری، روابط عمومی، سالن یاس و جایگاه خبرنگاران اختصاص یافته است و با تدابیر و چینش غرفه‌ها کم کم مصلا رنگ و بوی نمایشگاه را گرفته است.

برای بهار کتاب امسال سازه‌های آلومینیومی تجهیز و با پارچه‌های سفید ضد آب آماده برپایی نمایشگاه است و داخل شبستان نیز ناشران در حال ورود و تحویل و چینش هستند، سر و صداها بیشتر، آمد و شدها افزون‌تر شده تا زنگ آغاز این رویداد نواخته شود.

در ذیل این مطلب تازه‌ترین عکس‌ها از بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرا روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

 

 

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط