loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پیکر زنده‌یاد امیرحسین فردی از مقابل منزلش تشییع شد

نویسندگان مرتبط : امیرحسین فردی

شنبه 7 اردیبهشت 1392

پیکر زنده یاد امیرحسین فردی مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و مدیر مسئول کیهان بچه ها دقایقی پیش از مقابل منزلش در سه راه آذری تشییع شد.

به گزارش فارس، امیرحسین فردی مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و مدیر مسئول کیهان بچه ها شامگاه پنج‌شنبه در مسیر بیمارستان به دلیل مشکل تنفسی درگذشت.

بر اساس این گزارش پیکر این نویسنده انقلاب صبح امروز از ساعت 8:30 از مقابل منزلش در سه راه آذری به سمت مسجد جواد الائمه تشییع شد.

این مسجد همواره به عنوان پایگاه و محل برگزاری جشنواره شهید غنی‌پور مورد تأکید زنده یاد «فردی» بوده است. او هیچ گاه از پایگاه مسجد جدا نشد و حتی کلاس‌هایی را هم در این مکان برگزار می‌کرد.

قرار است پیکر زنده یاد امیرحسین فردی برای خداحافظی دوستان، همکاران و اهالی قلم تا ساعت 10 به حوزه هنری منتقل و از آنجا با بدرقه شایسته دوستانش به سوی خانه ابدی در قطعه هنرمندان راهی شود.

 

به گزارش فارس، پس از انتقال پیکر امیرحسین فردی به مسجد جوادالائمه، ناصر نادری اشعاری را در وصف وی قرائت کرد و گفت: کجایی امیرخان، تو امیر این مسجد بودی. سخت است انسان در کنار پدرش ایستاده حرف بزند.

 

همچنین یکی از دوستان شهید حبیب غنی‌پور، از بی قراری امیرحسین فردی در دوران مجروحیت و شهادت این شهید خاطراتی را بازگو کرد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط