loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رهبری فرمود تا آخر عمر در این کار بمانید

نویسندگان مرتبط : هدایت الله بهبودی

چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392

بهبودی گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید داشتند محققان و پژوهشگران دفاتر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و تاریخ شفاهی تا آخر عمر در این عرصه و این کار بمانند و مدیریت حوزه هنری باید تمهیداتی بیاندیشد تا نظر ایشان را فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، بهبودی مدیر دفتر ادبیات انقلاب اسلامی درباره نشست روز دوشنبه با مقام معظم رهبری گفت: یکی از موضوعاتی که از صحبت‌های ایشان متوجه شدیم این بود که دفتر ادبیات و هنر مقاومت و دفتر ادبیات انقلاب اسلامی و تاریخ شفاهی حوزه هنری در کارشان دچار اشتباه نشده‌اند و راهی که از گذشته شروع کرده‌اند و به امروز رسانده‌اند با سلامت همراه بوده است.

وی ادامه داد: یکی از صحبت‌هایی که در دفاتر ادبی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حوزه هنری با همکارانمان می‌گفتیم و مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید کردند این بود که در کارمان استقامت و استمرار داشته‌ایم و همکاران این دفاتر از شاخه‌ایی به شاخه دیگر و از شغلی به شغل دیگر جا به جا نشده‌اند و با وجود مشکلات ثابت قدم در این کار ماندند.

بهبودی با بیان این که جریان ساز بودن دفاتر ادبی جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی حوزه هنری مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است، عنوان کرد: اگر بدانیم که به راه انداختن جریانات ادبی و به معنای دیگر پیدایش مکتب‌های ادبی به این سادگی صورت نمی‌گیرد باید بپذیریم که جریان سازی و پیدایش ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در کشور اتفاق مهمی بوده است و این دو دفتر نقش ویژه‌ایی در آن داشته‌اند.

مدیر دفتر ادبیات انقلاب اسلامی اظهار کرد: نکته دیگری که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر آن تاکید داشتند این بود که محققان و پژوهشگران دفاتر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و تاریخ شفاهی تا آخر عمر در این عرصه و این کار بمانند و این موضوع نیز بر می‌گردد به مدیریت حوزه هنری که بتواند تمهیداتی بیاندیشد تا نظر ایشان را فراهم کند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دوشنبه 23 اردیبهشت با دست اندرکاران دفاتر ادبیات و هنر مقاومت و ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری دیدار داشتند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط