loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نرم‌افزار آرشیو 50 هزار صفحه‌ای مجله سروش تولید شد

چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392

نسخه اول نرم افزار آرشیو مجله سروش هفتگی با تصاویر 50 هزار صفحه و قابلیت‌های مختلف در انتشارات سروش به مرحله تولید رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، در راستای بهره گیری هرچه بهتر و مطلوب‌تر از آرشیو غنی موسسه سروش برای محققین، پژوهشگران، دانشجویان، رسانه ها و علاقمندان، نسخه اول نرم افزار چند رسانه ای سروش، تهیه و آماده عرضه شده است.

در این نرم افزار که در راستای توسعه نشر الکترونیک، سهولت مراجعه علاقمندان به آرشیو سروش و بانک اطلاعات نرم افزاری سروش انجام شده 50 هزار برگ آرشیو همه شماره های مجله هفتگی سروش از سال 1358 تا 1369 اسکن، فایل گذاری و در این نرم افزار طراحی و جانمایی شد.

براساس همین گزارش، نرم افزار چندرسانه ای سروش هفتگی، دارای قابلیت جستجوی سالیانه، ماهیانه، شماره ای و صفحه ای، امکان چاپ و ذخیره صفحات با کیفیت 300dpi ، امکان تورق برگ به برگ در رایانه، امکان قرارگیری در فضای مجازی و قابلیت های دیگر است که با عرضه آن به عنوان یک منبع مهم می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

نسخه های بعدی این نرم افزار که شامل: آرشیو مجله سروش و مجلات وابسته به موسسه سروش  مانند سروش بانوان، سروش نوجوان ، سروش جوان ، سروش اندیشه، سروش کودک و سروش خردسالان است نیز در قالب 300 هزار صفحه در دست تولید قرار خواهد گرفت.

مجموعه نسخه اول نرم افزار آرشیو سروش در قالب 4 لوح فشرده DVD به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط