loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار «سه ‌قدم ‌مانده ‌به ‌صبح» ویژه‌نامه مهدوی اعتکاف ۹۲

پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392

مدیر نشر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان قم با اشاره به انتشار ویژه‌نامه مهدوی اعتکاف ۹۲ گفت: در این ویژه‌نامه به موضوع‌هایی نظیر بایدها و نبایدهای اعتکاف از نگاه رهبری، احکام اعتکاف و معنویت در آخرالزمان پرداخته شده است.

حسین باقری مدیر نشر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان قم در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به انتشار بسته‌های ویژه اعتکاف امسال، ابراز داشت: ویژه‌نامه فرهنگی مهدوی اعتکاف92 با عنوان «سه ‌قدم‌ مانده‌ به‌ صبح» همچون سال گذشته در تیراژ گسترده منتشر شد که در بخشی از این ویژه‌نامه به موضوع‌هایی نظیر توصیه‌های امام خمینی(ره) به جوانان، بایدها و نبایدهای اعتکاف از نگاه مقام معظم رهبری(مدظله)، پیام مراجع عظام، احکام اعتکاف، استفتائات رهبری، خاطرات اعتکاف، معنویت و مهدویت، یاد یار در خلوت انتظار، اعتکاف تحولی مستمر، یادی از حاج‌آقا مجتبی، داستان اعتکاف، معنویت در آخرالزمان پرداخته شده است.

وی افزود: اکثر مطالب و محتوای این ویژه‌نامه، توسط اساتید و دانش‌پژوهان و فارغ‌ التحصیلان مرکز تخصصی مهدویت نوشته شده و در نهایت با ارزیابی و تأیید علمی واحد پژوهش این مرکز در ویژه‌نامه درج شده است.

بر اساس این گزارش، قیمت هر نسخه از ویژه‌نامه 2500 تومان است که با احتساب 50 درصد تخفیف یعنی 1250 تومان توزیع می‌‌شود که مراکز برگزاری اعتکاف جهت کسب اطلاع بیشتر و تهیه ویژه‌نامه اعتکاف می‌توانند به شعب بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) سراسر کشور مراجعه کرده و یا با شماره 09360647200 تماس حاصل کنند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط