loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اقدام شایسته سیما در معرفی کتاب‌ در سریال‌های شبانه

سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392

این شب‌ها مخاطبان سریال شبانگاهی «هوش سیاه» چند کتاب برتر و پرفروش و پرمخاطب را در لابه‌لای سکانس‌های این سریال مشاهده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، در حالی که پخش تیزرهای تبلیغاتی کتاب این روزها در گیر و دار مسائل اداری صداوسیما مراحل خودش را طی می‌کند مخاطبان سریال شبانگاهی «هوش سیاه» چند کتاب برتر و پروفروش و پرمخاطب را در لابه‌لای سکانس‌های این سریال مشاهده می‌کنند.

در یکی از بخش‌های این فیلم شخصیت مدیر کتابخانه اسامی چند کتاب نظیر «دن آرام» و نیز کتاب «دا» را نام می‌برد و با تصویر روی جلد آن را به شخصیت مقابل خودش روبه دوبین و در مقابل دوربین به مخاطب اصلی خود نشان می‌دهد. در گوشه تصویر نیز مخاطب سریال نمایی از کتاب «پایی که جا ماند» را مشاهده می‌کند.



کتاب «دن آرام» تالیف میخائیل شولوخوف از جمله کتاب‌های مطرح دهه 40 است که توسط چند مترجم شاخص نیز ترجمه شده است. کتاب «دا» نیز خاطرات سیده‌زهرا حسینی از وقایع دفاع مقدس است که تا به امروز در زمره پرفروش‌ترین آثار دفاع مقدس قرار گرفته است.

«پایی که جا ماند» خاطرات سیدناصر حسینی‌پور نیز روزنگاشت‌های این رزمنده از دوران اسارت است که رهبر انقلاب نیز درباره این اثر یادداشتی را منتشر کردند.

همانطور که رهبر انقلاب نیز تاکید زیادی بر فرهنگ‌سازی در امر کتاب‌خوانی دارند امید می‌رود روال تبلیغ کتاب در سریال‌های تلویزیونی بیشتر مورد توجه کارگردانان قرار بگیرد.

لینک فیلم معرفی کتاب ها در سریال


کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط