loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جشنواره ادبی «کام یوسف» برگزیدگان خود را شناخت

یکشنبه 5 خرداد 1392

نخستین جشنواره ادبی کام یوسف دقایقی پیش با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات باشگاه خبری فارس «توانا» جشنواره ادبی کام یوسف امروز با حضور سید صادق رضایی مدیرعامل کانون پرورشی کودکان و نوجوانان، حمیدرضا شاه‌آبادی مدیر پروژه طرح رمان نوجوان امروز، کیوان الچیان دبیر جشنواره، حجت‌الاسلام قیاس و جمعی از اهالی فرهنگ و ادب در سالن غدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدیرپروژه رمان نوجوان امروز از برگزیدگان بخش کودک، داستان نوجوان، طراحی جلد آثار و تصویرسازی کتاب‌ها تجلیل به عمل آوردند.

در این مراسم در بخش کودک کتاب «خداحافظ راکن پیر» نوشته کلر ژوبر، در بخش داستان نوجوان کتاب «گردان قاطرچی‌ها» نوشته «داوود امیریان» و کتاب «فقط بابا می‌تواند من را از خواب بیدار کند» نوشته «مژگان بابامرندی» و کتاب «پسران آفتاب» اثر جمال‌الدین اکرمی به عنوان آثار برگزیده تجلیل به عمل آمد.

در بخش طراحی جلد در آثار نوجوان به پژمان رحیمی‌زاده برای طراحی جلد رمان نوجوان امروز، مجید کاشانی برای کتاب «با شناسنامه‌ها» از انتشارات سوره مهر، از «مهکامه شعبانی» برای کتاب «اسب سفید» از انتشارات به نشر تجلیل به عمل آمد که در بخش طراحی جلد در مقاطع کودک اثری حائز رتبه نشد.

در این مراسم در بخش تصویرسازی نقاشی‌ها از کتاب «خداحافظ راکن پیر» از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و در بخش تصویرسازی آثار نوجوان از «امیر نساجی» برای کتاب «قصه‌های شنیدنی از بچه‌های خوب» و مجموعه کتاب‌های «قصه‌های زندگی» با تصویرسازی «مرتضی امین» از انتشارات قدر ولایت تجلیل به عمل آمد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط