loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

۲ اثر جدید رییس فرهنگستان علوم در مسیر انتشار

نویسندگان مرتبط : رضا داوری اردکانی

سه‌شنبه 7 خرداد 1392

رییس فرهنگستان علوم ایران از نگارش دو اثر جدید خود با عناوین «تاریخ روشنفکری در ایران و جهان» و «فلسفه و دروغ» خبر داد.

رضا داوری اردکانی در گفت‌و‌گو با  فارس ضمن بیان این خبر گفت: مهمترین کاری که اخیرا در دست داشتم کتاب «تاریخ روشنفکری در ایران و جهان» است که به بحث درباره وضعیت روشنفکران و تبیین و تحلیل آن در بسیاری از نقاط دنیا می‌پردازد.

این چهره شاخص نظریه‌پردازی اندیشه و فلسفه ایران با اشاره به اینکه اکنون نگارش تاریخ روشنفکری را به اتمام رسیده است، گفت: این کتاب تقریباً 300 صفحه شده و به زودی به ناشر سپرده خواهد شد.

استاد 80 ساله فلسفه ایران با اشاره به اینکه کتاب دیگری را با عنوان «فلسفه و دروغ» در مرحله انتشار دارد، یادآور شد: فکر می‌کنم این دو کتاب از سوی انتشارات سخن منتشر شوند.

بر اساس این گزارش، رضا داوری اردکانی چهره ماندگار فلسفه ایران و عضو پیوسته فرهنگستان علوم است که آثاری چون «فارابی فیلسوف فرهنگ»، «درباره علم»، «وضع کنونی تفکر در ایران»، «دفاع از فلسفه» و ... را منتشر کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط