loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شاگرد علامه طباطبایی(ره) از استادش می‌گوید

نویسندگان مرتبط : سید محمدحسین طباطبایی | غلامحسین ابراهیمی دینانی

چهارشنبه 8 خرداد 1392

نخستین نشست «شب‌های ایرانشهر» با محوریت علامه طباطبایی و با حضور غلامحسین ابراهیمی دینانی از شاگردان علامه برگزار می‌شود.

مجموعه برنامه‌های «شب‌های ایران شهر» قرار است به صورت ماهانه برگزار شود. در برنامه‌ریزی این مجموعه‌ها چنین طراحی شده که اهل فرهنگ و هنر از رشته‌های مختلف دور هم جمع شوند و حول یک شخصیت صحبت کنند.

نخستین نشست به علامه طباطبایی اختصاص دارد که با حضور غلامحسین دینانی، حسن بلخاری، انشاءالله رحمتی و ساعد باقری از اساتید حوزه فلسفه کشور و با دبیری اسماعیل آذر جمعه دهم خرداد ساعت 17 برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، اعضای معاونت پژوهشی و آموزشی خانه هنرمندان ایران به سرپرستی بهمن نامور مطلق پیرامون برگزاری این برنامه صبح دوشنبه ششم خرداد جلسه‌ای با آیت‌الله جوادی آملی در قم داشتند و نقطه نظرات این استاد فلسفه را در مورد علامه طباطبایی برای انعکاس در مراسم یاد شده ضبط کردند.

خبرگزاری فارس

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط