loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«بازمانده» کتاب خاطرات «نورمحمد کلبادی‌نژاد» منتشر شد

نویسندگان مرتبط : سید ولی هاشمی

شنبه 11 خرداد 1392

«بازمانده» کتاب خاطرات «نورمحمد کلبادی‌نژاد» است که به قلم حجت‌الاسلام سیدولی هاشمی به تحریر درآمده و توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، «بازمانده»کتاب خاطرات «نورمحمد کلبادی‌نژاد» است که به قلم حجت‌الاسلام سید ولی هاشمی به تحریر درآمده، توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

هاشمی درباره این اثر گفت: روایتی از خاطرات جانباز «نورمحمد کلبادی‌نژاد» از محله کلباد شهرستان گلوگاه از توابع استان مازندران است که در سن هفده سالگی به جبهه‌های دفاع مقدس رفته است.

وی ادامه داد: مهم‌ترین بخش این خاطرات از دوران تحصیل وی در مقطع راهنمایی آغاز می‌شود. راوی، 15 دوست هم ‌مدرسه‌ای دارد که با آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به عنوان نیروهای بسیجی وارد جبهه‌ها می‌شوند و 13 نفر آنان در عملیات‌های مختلف به شهادت می‌رسند.

هاشمی افزود: «حسین‌علی عظیمی» جانشین فرمانده گردان امام محمد باقر (ع) که در عملیات والفجر پنج شهید شد، «بهمن کیانی» که مسئول اطلاعات محورهای لشکر امام محمد باقر (ع) بود و در فروردین 1365 در منطقه عملیاتی والفجر هشت به شهادت رسید و «منصور کلبادی نژاد» که فرمانده گردان امام حسین (ع) از لشکر 25 کربلا بود برخی از این پانزده نفرند.

وی ادامه داد: خاطرات «نور محمد کلبادی‌نژاد» به حوادث و وقایع حضور وی در جبهه‌ها اختصاص دارند که شاهد شهادت بسیاری از دوستان خود است.

هاشمی در پایان گفت: عنوان کتاب برگرفته از همین وضعیت است که از میان 15 دوست هم ‌مدرسه‌ای فقط کلبادی‌نژاد و رسول نبوی زنده‌ ماندند.

کتاب «بازمانده» تولید حوزه هنری هنری استان مازندران است که در 336 صفحه و در قطع رقعی توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط