loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رمان «گرگ سالی» در نکوداشت «فردی» رونمایی می‌شود

نویسندگان مرتبط : امیرحسین فردی

یکشنبه 12 خرداد 1392

مراسم نکوداشت زنده یاد امیرحسین فردی نویسنده انقلاب با عنوان «آشیانه در دل» به همراه رونمایی رمان «گرگ‌سالی» ۲۸ خرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم نکوداشت زنده یاد «امیرحسین فردی» نویسنده انقلاب با عنوان «آشیانه در دل» 28 خرداد ماه در تالار مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.

در این مراسم که نکوداشتی برای مدیر پیشین مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و نویسنده پیشکسوت ادبیات انقلاب اسلامی است از کتاب «گرگ سالی» (جلد دوم رمان اسماعیل) فردی رونمایی می‌شود.

امیرحسین فردی رمان «گرگ سالی» را در واپسین روزهای عمر خود برای انتشار آماده کرده بود. این رمان ادامه‌ا‌ی است بر رمان موفق «اسماعیل» و با مضمونی ضد استعماری به نگارش درآمده است.

«گرگ سالی» پیش از انقلاب اسلامی را روایت می‌کند، که آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در اطراف مجتمع اقتصادی کشاورزی مغان دست به اصلاح نژاد گرگ‌ها می‌زنند، اما این گرگ‌های اصلاح نژادی توسط آمریکایی‌ها مبدل به گرگ‌های آدمخوار می‌شوند و زندگی را بر مردم منطقه تنگ می‌کنند.

همچنین فیلم مستندی به کارگردانی ابراهیم شاکری در مراسم بزرگداشت به نمایش در می‌آید. این فیلم محصول اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه هنری است.

در فیلم مستند امیرحسین فردی سعی شده شناختنامه ایی بر شخصیت، آثار و تاثیر این نویسنده بر هنر و ادبیات انقلاب اسلامی نمایش داده شود.

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم امیر حسین فردی 28 خرداد در سالن مهر حوزه هنری برگزار می‌شود و اهالی فرهنگ و ادب در این مراسم حضور خواهند داشت.

 

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط