loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار عکس‌های منتشرنشده از ارتحال امام خمینی(ره)

دوشنبه 13 خرداد 1392

انتشارات سروش در آستانه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و پنجاهمین سال قیام خونین ۱۵ خرداد، مجموعه‌ای از عکس‌های منتشر نشده خود از ایام ارتحال ملکوتی امام راحل را منتشر می‌کند.

انتشارات سروش در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و پنجاهمین سال قیام خونین ۱۵ خرداد، مجموعه‌ای از عکس های منتشر نشده خود از ایام ارتحال ملکوتی امام راحل را فردا برروی خروجی سایت خود منتشر می‌کند.

 

در این مجموعه بیش از 20 قطعه عکس اختصاصی عکاسان سروش از مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر حضرت امام(ره)، شور و دلدادگی امت امام و سوگواری آنان در بهشت زهرا و خیابان های منتهی به آن به تصویر کشیده شده است.

این تصاویر از مجموعه گنجینه آرشیو عکس های اختصاصی سروش هستند که تاکنون منتشر نشده و برای علاقمندان و ارادتمندان حضرت امام(ره)، یادآور خاطرات حضور حماسی و شورآفرین ملت بزرگ ایران در بدرقه روح خدا است.

علاقمندان می توانند از فردا 13 خرداد ماه با مراجعه به سایت سروش از این نمایشگاه عکس به صورت اینترنتی دیدن کنند.

خبرگزاری فارس

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط