loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار کتاب حماسه انتخاباتی

پنجشنبه 23 خرداد 1392

انتشارات حدیث راه عشق در راستای اهداف فرهنگی خود که همانا ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارتقای فرهنگ و شاخص های نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد، اقدام به تولید و چاپ کتاب حماسۀ انتخاباتی تألیف محسن نصری با موضوع مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح نموده است.

این کتاب در 5 بخش تنظیم شده است که بخش اول آن به بررسی و مقایسه انتخابات در عصر پهلوی و جمهوری اسلامی می پردازد. در بخش دوم کتاب درباره اخلاق انتخاباتی، رذائل و فضائل اخلاقی است. نویسنده در بخش سوم، تحت عنوان "فتنه انتخاباتی" به بررسی فتنه 88 و همچنین موضوع " اصلاح طلبی آمریکایی" پرداخته است. در بخش بخش چهارم کتاب ذیل عنوان " جهاد انتخاباتی" درباره انتخاب اصلح و حضور حداکثری بحث شده است و در نهایت بخش پنجم با عنوان "رهنمود انتخاباتی" به بررسی رهنمودهای امام(ره) و رهبری درباره انتخابات پرداخته شده است.

این کتاب اشاره به پیشینه انتخابات در ایران دارد و با بیان شاخص های انتخاب برتر و همچنین مختصات انتخابات ریاست جمهوری در کلام و رهنمود حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سعی کرده است گامی در جهت انختاب صحیح بردارد. امید است توانسته باشیم با تولید و توزیع آن گامی دیگر در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضور پر شور مردم برداشته باشیم.

مخاطبین می توانند برای تهیه کتاب با شماره 09133165543 تماس حاصل کنند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط