loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فراخوان چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی

پنجشنبه 20 تیر 1392

فراخوان چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی به هفت زبان دنیا ترجمه و به‌زودی به کشورهای مختلف جهان ارسال خواهد شد.

فراخوان این جشنواره به هفت زبان، انگلیسی، عربی، فرانسه، آلمانی، ترکی، استانبولی، روسی و اسپانیولی ترجمه شده است.

جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی در سه سال اجرای خود  با مؤفقیت‌های خوبی همراه بوده است‌، و امسال در چهارمین سال خود، هم‌زمان با دهه کرامت در 23 و 24 شهریور 1392 یه میزبانی شهر اصفهان برگزار می‌شود.

هم اکنون رایزنی با قصه‌گویان خارجی مسلمان از کشورهای مختلف جهان برای حضور در این رویداد بین‌المللی آغاز شده است.

این رویداد یکی از 16 جشنواره‌ای است که توسط کارگروه کودک و نوجوان یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

این جشنواره در دو سطح ملی و فراملی و با هدف جذب اقشار کودک و نوجوان برگزار می‌شود و فرصتی در راستای ترویج معارف رضوی است.

بر اساس این گزارش افزایش شناخت مخاطبان نسبت به سیره عملی امام رضا (ع) به واسطه قصه‌گویی، ارتقای قصه‌گویان و دستیابی به روش‌های جذاب در زمینه‌ قصه‌گویی مذهبی و شناسایی متون مناسب برای قصه‌گویی رضوی از جمله اهداف چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی است که در سه بخش مربیان کانون، آزاد و نوجوانان 13 تا 17 سال و بین‌الملل برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان می‌بایست آثار خود را در قالب لوح فشرده تا 5 مرداد به دبیرخانه جشنواره در کانون اصفهان ارسال کنند.

فراخوان این جشنواره‌ها با هدف اطلاع‌رسانی به مخاطبان و علاقه‌مندان به صورت کامل همراه با فایل‌های تصویری و متنی بر روی پایگاه خبری کانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده است، همچنین علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فراخوان این جشنواره می‌توانند به سایت www.shamstoos.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط