loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«راز قطعنامه» در کمتر از یک ماه به چاپ هفتم رسید

کتاب «راز قطعنامه» با بررسی چرایی علل پذیرش قطعنامه 598 و پایان جنگ تحمیلی نوشته کامران غضنفری یکی از کتاب‌های پرفروش انتشارات کیهان بود. این کتاب که جلد 48 از مجموعه نیمه پنهان است در دفتر پژوهش‌های مؤسسه کیهان آمده شده و در مدت یک ماه به چاپ هفتم رسید.

کامران غضنفری، نویسنده کتاب، تلاش دارد تا پاسخ سؤالاتی را درباره پذیرش قطعنامه 598، از رهگذر رجوع به مستندات و واقعیت های آشکار و پنهان به دست آورده و با گردآوری اظهارنظرها و عملکرد افرادی که در آن دوران از حیات سیاسی- اجتماعی برخوردار بودند، خواننده را به کشف حقایق تاریخی رهنمون سازد.

به گفته غضنفری در دورانی که مطالب کتاب در بخش پاورقی روزنامه کیهان چاپ می‌شد، علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی نسبت به آنها عکس العمل نشان داده و مطالب و عناوینی را مطرح کرد که در برخی رسانه‌ها منتشر شد.

در میان این 49 جلد از مجموعه نیمه پنهان که در طی سال‌ها توسط نشر کیهان منتشر شده است، کتاب‌های جلد 42 تا 49 این مجموعه کتاب‌ها امسال برای اولین بار به نمایشگاه کتاب آمده‌اند.

پنجشنبه 27 تیر 1392
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط