loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«گلعلی بابایی» رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس شد

نویسندگان مرتبط : گلعلی بابایی

چهارشنبه 16 مرداد 1392

در مراسم افتتاحیه تأسیس سازمان اجتماعی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس گلعلی بابایی با حکمی از سوی سرلشکر فیروزآبادی به سمت رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس منصوب شد.

مراسم افتتاحیه سازمان اجتماعی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس و ادبیات دفاع مقدس امروز با حضور رئیس ستاد نیروهای مسلح سرلشکر فیروزآبادی، سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و مسئولین لشکری و کشوری و هنرمندان این عرصه در سالن کوثر ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

براساس این گزارش،در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از دکتر حسینی قدردانی شد و از لوح دو سازمان رونمایی شد.

در مراسم افتتاحیه سرهنگ گلعلی بابایی با حکمی از سوی دکتر فیروزآبادی به سمت رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس منصوب شد.

سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر اینکه رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس در چه زمانی معرفی خواهد شد گفت: رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس در دو هفته آینده منصوب و معرفی خواهد شد.

در این مراسم از اهالی هنر و ادبیات از جمله جمال شورجه، فرهاد توحیدی، علیرضا داودنژاد، امیر اثباتی، سعید سعدی، داریوش باباییان، حبیب‌الله کاسه‌ساز، محمود آلادپوش، محمدمهدی عسگرپور و ... حضور داشتند. اجرای مراسم بر عهده سیدجواد هاشمی بود.

منبع: خبرگزاری فارس

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط