loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب در مسجد کوفه

نویسندگان مرتبط : کمال شکوفه

شنبه 26 مرداد 1392

در جریان فعالیت‌های سومین جشنواره «السفیر» که در صحن مسجد کوفه در حال برگزاری است، نمایشگاه بین‌المللی کتاب با حضور ایران در حال برگزاری است.

به نقل از پایگاه خبری «اصوات العراق» در جریان فعالیت‌های سومین جشنواره «السفیر» که در صحن مسجد کوفه در حال برگزاری است، جشنواره بین‌المللی کتاب با 4 هزار عنوان برپاست.

بنابر این گزارش، در این نمایشگاه کتاب، 49 ناشر عراقی و غیرعراقی کتاب‌هایی را به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی و فارسی ارائه داده‌اند.

جاسم محمدهادی مدیر این نمایشگاه کتاب با اشاره به حضور شخصیت‌های فرهنگی، ادبی و اساتید حوزه و چهره‌های سیاسی در حاشیه این نمایشگاه، گفت: در میان عناوین کتب حاضر در این نمایشگاه کتاب‌های تخصصی علوم، حقوق، کودکان و زنان و بهداشت دیده می‌شود.

وی به کشورهای شرکت‌کننده در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: لبنان با 10 ناشر، مصر، سوریه، بحرین و امارات با 3 ناشر در این نمایشگاه حاضر شده‌اند و در کنار این کشورهای عربی ایران با سه ناشر و انگلستان با یک ناشر در نمایشگاه کتاب کوفه حاضر شده‌اند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط