loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سی‌ویکمین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد

یکشنبه 27 مرداد 1392

سی و یکمین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران از کلیه پدیدآورندگان، مترجمان، مصححان و ناشران دعوت کرد آثار خود را تا آخر شهریور‌ به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

در فراخوان سی و یکمین دوره جایزه کتاب سال آمده است: سی و یکمین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در بهمن‌ماه 1392 برگزار می‌شود. بر این اساس، دبیرخانه «کتاب سال» از کلیه پدیدآورندگان، مترجمان و مصححان و ناشران دعوت می‌کند آثار خود را تا 31 شهریور‌ماه 1392 به نشانی دبیرخانه ارسال کنند.

در این فراخوان اهداف کتاب سال، ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی و حمایت و تشویق مؤلفان، مترجمان، مصححان و ناشران متعهد کشور، عنوان شده است.

شرایط شرکت در کتاب سال این است که آثار ارسالی برای اولین‌بار در سال 1391 منتشر شده باشد، کتاب‌های درسی و کمک درسی نباشند.

ناشران باید آثار خود را به نشانی تهران، خیابان انقلاب، بین خیابان فلسطین و برادران مظفر جنوبی، شماره 1080، مؤسسه خانه‌ی کتاب، طبقه اول، دبیرخانه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، ارسال کنند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط