loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قطار شعر انقلاب امروز به سمت مشهد به راه می‌افتد

سه‌شنبه 29 مرداد 1392

شاعران جوانی که برای شرکت در اختتامیه دور دوم اردوی شعر جوان انقلاب (آفتابگردان‌ها) گرد هم آمده‌اند، امروز از تهران به مقصد مشهد حرکت می‌کنند.

به گزارش فارس، شاعران جوانی که برای شرکت در اختتامیه دور دوم اردوی شعر جوان انقلاب (آفتابگردان‌ها) گرد هم آمده‌اند، امروز ساعت 17:30 از تهران به مقصد مشهد حرکت می‌کنند تا در اولین روز برگزاری این اردو در شهر مشهد و در محل برگزاری اردو یعنی مرکز آموزشی شبانه‌روزی شهید باهنر شاندیز باشند.

تقریبا 60 نفر از شاعران جوان به همراه اساتید این دوره که شامل شاعران پیشکسوت می‌شوند، امروز عازم مشهد هستند و برنامه‌های دوره رسما از فردا با افتتاحیه آغاز خواهد شد.

در برنامه افتتاحیه این دوره فردا ساعت 10 صبح علی‌محمد مودب مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری شهرستان ادب سخنرانی خواهد کرد و در ادامه کلیپی از اردوهای دوره پیش پخش خواهد شد و برنامه‌های دوره به شرکت کنندگان اعلام می‌شود.

برنامه‌های اردو در روز اول با کارگاه نقد ذکریا اخلاقی و سخنرانی وی درباره رسالت الهی شاعر پی گرفته خواهد شد و در ادامه اسماعیل امینی از جریان شناسی شعر معاصر خواهد گفت و پس از او علی‌محمد مودب درباره سبک زندگی هنرمندانه با شاعران جوان سخن می‌گوید.

برنامه پایانی روز اول، کارگاه نقد شعر است که با حضور محمدحسین نعمتی، علی محمد مودب، علی داودی و اسماعیل امینی برگزار می‌شود.

گفتنی است این اردو تا روز اول شهریور در مشهد مقدس ادامه خواهد داشت و همراه با برنامه‌های معنوی و ادبی خواهد بود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط