loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نخستین سوگواره شعری امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود

نویسندگان مرتبط : بنیاد فرهنگی امام صادق (ع) | بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) | دانشگاه امام صادق (ع)

یکشنبه 10 شهریور 1392

تعدادی از شاعران کشورمان فردا گرد هم می‌آیند تا در نخستین سوگواره شعری امام جعفر صادق(ع) به شعرخوانی درباره آن امام همام بپردازند.

حمیدرضا برقعی در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات فارس خبر از برگزاری نخستین سوگواره شعر برای امام جعفر صادق (ع) داد و گفت: این سوگواره فردا به همت موسسه فرهنگ سازان، کانون شعر آیینی و کانون مداحان استان قم برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی این سوگواره اظهار داشت: برای برگزاری این مراسم از دوستان شاعری که درباره این امام بزرگوار شعر دارند، دعوت کردیم تا برای شعرخوانی در مراسم حضور یابند. البته تعداد اشعار خوب و با کیفیت در این باره کم بود که این کم کاری ما شاعران را در این عرصه نشان می‌دهد و لزوم پرداختن به آن را پررنگ تر می کند.

وی درباره شاعران حاضر در این برنامه گفت: محمدعلی مجاهدی، علیرضا قزوه، مهدی جهاندار و تعدادی دیگر از شاعران هم استانی و چند شاعر پیشکسوت از مدعوان این برنامه هستند که در رثای امام جعفر صادق(ع) به شعر خوانی خواهند پرداخت.

برقعی همچنین از انتشار و توزیع ویژه نامه ادبی با موضوع امام صادق(ع) در حاشیه این برنامه خبر داد.

سوگواره شعری امام جعفر صادق(ع) فردا از ساعت 17 تا اذان مغرب در قم به آدرس خیابان جمهوری، اداره کل تبلیغات اسلامی سالن کوثر برگزار می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط